Nem rossz, de nem tudom, mi
Szöveges ítélet
Mindíg is rajongtam a terepjárókért. A Touareg drága, az X5 BMW és az olyat én nem szeretem...
Tehát néztem egy japán gépet. Hááát, nemtudom igazából mi akar ez lenni.
Akkor nézzük. Elvileg terepjáró. Hát terepen egy Lada is jobb ennél. A fogyasztása ilyenkor a csillagos egeknél jár (comp szerint) de amúgy meg minek nem? Tehát nem akkora gond. Az viszont annál inkább hogy jobbra balra pörögnek a kerekek, elakad, beakad... Nem, nem használható terepen, öngyilkosság. A motor nem bír el semmit, gyenge az ilyen próbatételekhez. Olvastam teszteket kategóriatársairól, azok jók terepen. Akkor ezt miért nem tudták tisztességesre megcsinálni. Multkor meg is karcoltam egy kicsit egy fennakadásnál, egy olyan bukkanó-szerűségen, amin szerintem egy avensis is átmenne. Na mindegy, terepre senki se menjen.
Dehát akkor mi lehet ez. Megvan, luxusterepjáró városba. Igen, ehhez kéne a diesel, mert ez a benzines eszik. Meg nem elég Mercedes az ilyenhez. Sok apróság hiányzik, a komfortérzet sem az igazi. Tehát ennek sem jó?
Akkor mi ez? Valami drága középkategóriás azonosítatlan tárgy.
Hibalista
- Motorgenerál.
- Amúgy egész megbízható, és a kopó alkatrészek sem kopnak olyan gyorsan. Nem rossz!
Ide hordtam szervizbe
A reálszisztéma:
szakértelem itt ott megvan, viszont a tapasztalathiány eléggé látszik. Néha rutintalanul kezelik a dolgokat (pl motorgenerálnál).
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2004 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 71000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Avensis | Következő autója? | Ford Ranger |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.5/10) |
