A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Rx (2003-2008)

Rx RX 350 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Luxus mindenes

Szöveges ítélet

Essünk túl a nehezén. Amikor pár hónapon belül nyeli be a 7 számjegyű javítási költségeket, akkor az fáj. De ha elosztom a futásteljesítménnyel és az évek számával, akkor már vállalható. Nem vezetek nyilvántartást, de a kb 8 millió, amit elköltöttem benzinre, sokkal több, mint az összes egyéb költség. Nem is akarom eladni. Egyszerűen azért, mert atom stabil, nagy és kényelmes. Meg van csinálva rendesen. Ugyan költeni erre is kell, de kiszámítható és nem egy cumicunami. Vannak neuralgikus pontok, de annyira jól van megcsinálva, hogy sosem jön hirtelen a baj. Hosszú évekig kerestem az okát pl. a hátsó traktusban hallható enyhe kopogásnak - rossz úton. Már lerögzítettem mindent a csomagtérben. Néztük alul-felül... semmi. Aztán az enyhe hátsó futómű szilent kopás tűnt az egyetlen hibaforrásnak. A szerelők szerint nem lehetett csak komplett csonkállvány cserével javítani. Amihez ki kell cserélni a kerékcsapágyat is. A csonkállvány 180e, a kerékcsapágy 70-80e. Persze csak gyári. Plussz munkadíj és persze mindkét oldalt érdemes egyszerre cserélni. Na ez nem hiányzott, de ez 200e km-nél lett aktuális. Már 150e-nél hallottam - persze csak én - és még sztem 50e-et elment volna baj nélkül. Valszeg az új gyári is kibír 200e-et. Az első futómű viszont atom. Most 240e km van benne. Sosem állíttattam futóművet, a beltérben sincs semmi kopás, a bőr tökéletes állapotban van - pedig vaj színű, nem kopog-röcög-nyikorog. Minden működik rajta, pedig minden eredeti gyári. Nagyon jó a hifi - Mark Levinson, jó a bluetooth kihangosító. Igazi komfortos és kényelmes vas, ami ha kell, nagyon durva terepen is megállja a helyét. Előtte egy EMU-s LC100 V8-assal kipróbáltam ezt-azt, de még én is meglepődtem, milyen mély, vájús sártengeren veretett át egy alkalommal...sima gumikkal. A használati értéke messze a mai piaci értéke felett van. Soha nem hagyott ott, halk, nagy és erős, nem feltűnő luxus...pedig Lexus...

Hibalista

- Hűtő, hátsó futómű, kerékcsapágyak (3db), váltó-turbina-rész, gyújtó tekercs (1db), motor szilentek (semmi komoly)

Ide hordtam szervizbe

Szóra sem érdemesek...és ebben a budai Lexus szervíz is benne van...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2006
Kényelem (8) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 81000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 160000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Landcuiser 100 - V8 Következő autója? Cybertruck vagy Modell X
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Rx 2003 (2003 - 2007)

További ítéletek (27 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)