Lexus luxus
Szöveges ítélet
Jó néhány vetélytárs, BMW X3 (bár tudom ennek igazán az X5 a vetélytársa) és XC90, (meg egy Hyundai Santa Fe) megtekintése és menetpróbája után kötöttem ki
a hybrid Lexusnál, a minőség, a menetdinamika, a kényelem és persze a csend ami miatt ennél a tipusnál kötötttem ki. Amikor megvettem olajcsere és körbefékezés után elkezdtük közös életünket. Hibákat nem tudok sorolni, mert még nem volt (kopp-kopp) csak beülök és megyünk, klíma fagyaszt ahogy kell sőt, 20-21 fokban túlontúl is, ekkor vagy kikapcsolom a kompresszort vagy felemelem a beállított értékeket 24-re.
A hibridrendszer egy csoda, persze meg kell tanulni vezetni, hogy ki is aknázza az ember a benne rejlő lehetőségeket (meglódítások, kigurítások stb.)
Vidéki és városi utakat használva 8-8,5 körüli a fogyasztási átlag. Autópályán 130-140 körül 10 körüli +/- fél liter. Ez ennyit tud.
(...de ugye "csak az vegyen majmot, akinek van pénze banánra is!")
A kanyarkövető xenon, a Mark Levinson hifi, a motoros csomagtérajtó, a tolatókamera, a parkolóban és a dugókban a motornélküli akkumulátoros osonás
mind olyan extra amit ha megszok az ember, nehezen ül át más tipusba.
Írok negatívot is, nehogy rózsaszín-ködben lebegő autótulajnak tűnjek. Az elsőülések nem szelőztetettek ezért nyárol jól beleizzadok. Nem hűtött egyik tárolórekesz sem. Lehetne hosszabb a váltó végáttétele, ereje bőven van hozzá. Nem tudsz a német autópályán önfeledten 150-160-nal menni a mezőnnyel, mert akkor bizony már eszik.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Magam javítom
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (6) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 230000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (6) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Lancia Phedra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.7/10) |