A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » NX (2014)

NX 300h Executive Plus Safety 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szerethető, de nyúlós a váltója, kemény a rugózása

Szöveges ítélet

Még elég új nálam az autó. Van egy 11 éves RX400h-m is, melyet nagyon szeretek, és nem sok bajom volt vele. Nagyjából emiatt vettem ezt a kocsit is. Sokat járok városban, ezért ejtettem az RX450h-t. Ha már akkora kocsit veszek, legyen 7 személyes! Az meg csak 5 személyes. Tehát maradt az NX.

3 gyerekkel használom, akik imádják a panorámatetőt. Ez azonban elég drága mulatság volt, mert a kb. 2 éve futó 2 milliós promó nem jár csak a normál tetősökhöz.
Nagyon öreguras módon nagyon csendes. Ha azonban emelkedőn kell használnom (sajna hegyen lakom), a fordulatot nagyon felengedi a CVT váltó, ami nem egy szerethető orgánum. Erősebb gyorsítások alkalmával szintén betolakszik a motorhang, eléggé illúzióromboló hangja.
Fura, hogy fekvőrendőrökön áthaladva nyekereg a hátsó futómű, a motortérben pedig a középső narancssárga hibrid csatlakozó gumiharang el van válva hosszanti irányban a hegesztésnél. Még nem vittem be, de ilyesmit a régi RX-nél nincs.
A sávtartó asszisztens és a radaros tempomat teljesen értelmetlen. A sávtartó szolgáltatása kimerül a sípolásban, amikor index nélkül sávot váltok (ez inkább idegesítő, mint segítő), a radaros tempomat pedig durván fékez kb. az ideális követési távolság duplájánál. Mondjuk, autópálya tempónál, nagyjából 5 kocsi távolságra. Persze bejönnek, ami újabb fékezést okoz, stb. Ahogy előttem is írták, a hátsó, középső ülés biztonsági öv megoldása nagyon nehézkes, mivel a bal hátsó utas feneke alatt van a bekötési pontja. Azért leteszteltük és tudunk benne öten utazni, kis kompromisszummal. Ja, igen, és szerintem irtó kemény a rugózása. Továbbá, az utólagos tekerős navi nagyon nehézkes működésű. Már a beállításához sem volt elég a kereskedő, hanem a szervizvezetőnek kellett szenvednie vele egy darabig, mire az útirány szerinti nézetet adta az Észak orientált helyett.
Fura, hogy nincs pótkerék. A defektjavító nagyjából semmit nem ér, mivel a defektek 80%-át kátyú, vagy padka okozza. Én tehát kicseréltem a 18"-os felnit 17"-ra, és már úgy hoztam el a kocsit, a szerintem ideális Michelin CrossClimate (4 évszakos) abroncsokon.
Egyébként, nagyon szép kocsi. Az RX után elég kicsi, főleg keskeny, de ez az én választásom volt.

Hibalista

- -

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2017
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? RX 400h Következő autója? Touareg
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.3/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus NX 2014

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)