A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » NX (2014)

NX 300h F-Sport 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Megosztó szépség

Szöveges ítélet

Pár hete vettem át a várva várt új autót. Régóta ez az első újonnan vásárolt autó a családban, így nagy elvárásokkal és - első sorban a tesztekből és bemutató cikkekből szerzett - kevés információval ültem bele.
Jelenleg is használunk egy 2007-es RX400h-t így elkerülhetetlen az összhasonlítás is.

Az NX külső desingja megosztó, nekünk bejön (nagyon). Mivel jelenleg nem sok fut a magyar utakon, így kifejezetten megbámulják és látható az arcokon a vélemény ( és az irigység is, jó magyar szokás szerint).
Belső design, anyaghasználat, funkciók rendben.
A zaj és futáskomfort - mint egy Lexustól elvárható - nagyon jó.
A futómű -nem adaptív- sportautósan kemény. A "jó minőségű" budapesti utcákon a keményre tömött sportülésekben kicsit pattogok néha. Nem suhan úgy, mint az RX. Kicsit zajosabb is, bár ez első sorban gördülési zaj. A motorhang és a szélzaj jóval komfortosabb az NX-ben, mint az RX-ben.

Ha már ülések...Az F-Sport ülések tartanak rendesen, de erősen kipárnázott hátsónál mindkét oldalon nyomják az alsóbbik felét az embernek. Széles csípő esetén javallott a normál komfort üléssel rendelni az autót. (F-Sport felszereltséget csak kompromisszumok és hosszasabb üléspróba után ajánlom.)

Ami kicsit zavar, az két dolog:
1. A navigációra való átkapcsoláshoz mindíg be kell lépni a menübe és kiválasztani... Lehetne arra is egy különálló gomb, mint az audio-ra. Ennyi gomb mellett az az egy már igazán elfér.
2. A hátsó középső ülés biztonsági övének kapcsolhatósága, használhatósága.
Ha 3 fő utazik hátul, akkor a bal oldali és a középső utas biztonsági öve alul átfedésben van. Erre találhattak volna jobb megoldást is.( Pl. RX). Ugyanehhez a problémakörhöz kapcsolódik, hogy ha valaki a bal hátsó ülésre teszi az ISOFIX gyerekülést, akkor a középső biztonsági öv csak korlátozottan, ill. egyáltalán nem használható. Ez szerintem gáz egy ilyen kategóriájú és adott célcsoportra tervezett autónál.

Most, az első háromezer kilométer után, az autó fogyasztásával meg vagyok elégedve.(Persze az RX-hez képest...)
A katalógus adatokat felejtsük el, a valósághoz semmi közük. Akkor lenne tartható, ha folyamatosan feltartjuk a forgalmat.
Normál viszonyok között 50% város - 50% autópálya, nem sportos vezetési stílussal 7,9/100km, Csak országúton max. 110km/h, kevés előzéssel 6,2. Csak város - dinamikusan - 6,9.

További ítélet még jön, kb. 10.000 km múlva.

Hibalista

- Még semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2014
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? RX 400h Következő autója? 2016 RX
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus NX 2014

További ítéletek (3 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)