A biztonságos Le(u)xus!
Szöveges ítélet
2004-2006.között egy A6, 3.0TDI quattroval jártam. Rémálom volt, az automata váltója 1800-2000 fordulatszám között nem tudta mi tévő legyen, váltson-e vagy se, ezért inkább rángatott. A szervíz szerint teendő: 1. menjek gyorsabban ( a szegedi troli mögött?), 2. szokjam meg, mert ez a váltó ilyen. Ilyen "kellemes" after sale service után váltottam át Lexusra 2006.decemeberében, egy GS 450h-ra. Az autóval kb 70 000 km-t mehettem 2008.szeptember 9-ig, amikor is egy hátulról, fékezés nélküli kamikaze "hidegre" tette a jó kis 450h-t. Rá két hétre ültem be a 600h-ba! Ami talán akkora élményt jelentett, mint 1988-ban átvenni a Trabant után a LADA SAMARA-t. A 600h lenyűgöző és magával ragadó! A gépjárműgyártás csúcsa! Nem hasonlítható hozzá sem a 7-es BMW, sem az A8, de az S Klasse sem! Azért nem, mert azok ugyan jó autók, de nem egy pályán versenyeznek ezzel a géppel! Itt a csönd és kifinomult tér biztonságosan ölel körül. Ha azonban erő kell, abban sincs hiány; gepárdként gyorsul és nagy sebességnél is stabil az utakon, a kanyarokban. A fogyasztás, vegyes használat, autópályán 140-150 km/h lakott területen kívül 110 km/h eseten kb 9.5-10.0 l/100km, vadállatként 180-200 km/h pályán és 130 km/h közúton 12,3 - 13,5 l/100km. Hol vannak a német zászlóshajók? Aki ezt a szegmenst megengedheti magának, ne hezitáljon! A csomagtartó tényleg kisebb, de néhány jól összeválogatott börönd gyógyír a bajra!
Hibalista
- Ebben az autóban nem romlik el semmi! A gyár jól kiválogatta a beszállítókat!
Ide hordtam szervizbe
Lexus Buda, Budaőrsi út
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2008 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 0 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 3800 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | GS 450h | Következő autója? | Lexus |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.7/10) |
