A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » IS (2013)

IS IS 300H 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Visszafogott úriember stílus - japános megbízhatóság

Szöveges ítélet

Az autó kifogástalan, még ilyen km állás után is. Remek a futómű, különleges a menetteljesítmény. Az mindenképpen el kell fogadni, hogy ez az összesen 223 lóerő nem "németes" 223 lóerő. Amikor lenyomom a gázpedált, a hibrid rendszer összeterelni a ménest, és utána lesz elég nagy menés. Egy 1,8 HSD priusom volt előtte, azt gyengének éreztem, nyilván nem is a megfelelő választás - sokat pályázok. A Lexus remek erre a célra. 192 cm magas vagyok, így a szűkös sportos ülést szokni kellett, de el lehet benne férni.
Nagyon szeretem, igazi nagyautós élményt ad. Luxus kivitelben.
A fenntartása olyan japános, ha mindent megkap időben, akkor nem lehet gond vele. Az alkatrészárak bizonyos esetekben valóban Lexus árkategóriába esnek - automata váltó alkatrészek a karbantartásnál 140e Ft, csak gyári cuccokkal érdemes ilyen esetben indulni. Viszont mivel ezen kívül nem kell rá költeni, teljesen tervezhető a fenntartás. 17-es nyári és 16-os téli kerekeim vannak, a téliekkel puhább a járás, de ez nem meglepő.
Az olajcsere periódust 10e km-re lőttem be, a vásárlást követően az összes folyadékot, hajtóanyagot lecseréltettem. Mindjárt érkezik a második olajcsere, nem eszi az olajat, nincs vele gond. Árban kimondottan jó, 5M Ft fölött mennek, felszereltségtől és állapottól függően. Miután a hibrid garancia lejár, elkezdik külföldön "kidobálni" ezeket a kocsikat, pedig még sok gondtalan km van bennük, mint az összes Toyota-Lexus hibridben. Zsuffa Béla átnézte az akkumulátort, ez a szolgáltatás része volt az alkunak a vásárláskor. Nem pénzben alkudtam, hanem ezt kértem szépen. Megérte, így biztosan tudom, hogy rendben van a rendszer.

Hibalista

- Elromlani semmi nem romlott el rajta, csak a kötelező szervizeket kell időben elvégezni

Ide hordtam szervizbe

Saját szerelő, több mint 10 éve, így itt nincs gond. :)

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 2013
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 217000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 223000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Prius III HSD Következő autója? NX 300H
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus IS 2013 (2013)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)