A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » IS (2013)

IS 300h 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Decens kisördög

Szöveges ítélet

4 évet és 123 000 km-t utaztunk együtt, így már van némi tapasztalatom.

Pozitívumok:
- Elektromos üzemben (tényleg) nagyon csendes. Benzinnel sem hangos, csak erőteljes gyorsuláskor. (Fontos infó, hogy a gázpedál fura módon tartalmaz egy rejtett tartalékot. Amikor úgy érezzük, hogy tövig nyomtuk, akkor még erőteljesebb nyomásra lejjebb megy 1cm-t, és ebben az 1cm-ben igen jelentős erőtartalékot talál a gyanútlan sofőr.)
- A teljesítményéhez képest a nyáron 5.7, télen 6,2 l/100km nagyon nem sok.
- Nagyon jó a súlypontja, és az útfekvése. Nem lehet lelökni az útról, nagyon stabil a futóműve.
- Jó a fokozatmentes CVT váltó. Kissé "gumiszalagos" a gyorsulás, de teljesen sima.
- Jó a megjelenése. Nem egy tipikus bűnözőautó mint a német prémium márkák, így jó az üzleti presztízse.
- A felhasznált anyagok jó minőségűek, az illesztések és az egész összeszerelés precíz. Pont olyan érzés 125 000 km-nél vezetni, mint amikor először ültem bele 2400km-nél.

Negatívumok:
- Nagyon keveset (2-3km) megy villannyal, ebbe az autóba ez az hibrid akksi kevés. Ennek a többszöröse kellene (tényleg). Tudom, hogy ez nem plug-in villanyautó, de akkor is.
- 2,5 literes benzineshez képest elég vérszegény. Nem megy rosszul, de a számok alapján (és mert sport szedánnak adják...) többet várna az ember. Hirtelen gyorsításkor van egy "spétje", gázpedál lenyomására kb 1-2 másodperces késleltetéssel reagál. Aki nem szokta meg, annak nagyon zavaró lehet.
- Japánosan alacsony a komfort. Nincsenek zseben, rekeszek. Nem lehet semmit letenni-betenni-eltenni. Sosem fogom megérteni, hogy miért nem lehet (kizárólag ebből a szempontból!!!) lemásolni egy európai autót? Azok tudnak praktikus belsőt gyártani (csak sajnos motort meg hajtásláncot nem).
- Bosszantóan drágák a szoftverfrissítések (egyben vannak a térkép frissítéssel).

Hibalista

- Konkrétan semmi. 123 000km után a hibalista 0. Fékbetét sem kopott el, egyetlen izzó sem égett ki. Szinte már idegesítő. :)

Ide hordtam szervizbe

Toyota Kovács, Monor. Korrekt cég.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2017
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (6) Km vásárláskor 2500
Megbízhatóság (10) Vezetett km 123000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Avensis D4D Következő autója?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus IS 2013 (2013)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)