A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (2005-2012)

Is IS 250 Mark Levinson 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Tökéletes és lelketlen

Szöveges ítélet

Hát megvettem...
Életem második autója. Eddig egy corollám volt(bár még megvan), és abszolút elégedett voltam vele. De a pozícióm megkövetelte, hogy egy nagyobb kaliberű járgánnyal menjek. Rám jellemző módon, hosszú ideje, (min 1 év) figyeltem a lehetőségeket. Sok minden járt az eszemben: audi a4, bmw 3, lexus is, lexus rx, c merci, még néha VW passatra is gondoltam, de azt hamar kitöröltem. Persze Toyota avensis is volt cél korábban, majdnem vettem is egyet, de szerencsére nem. Több szempontom is volt: legyen premium márka, amely odabasz az úton. Itt kiesett az avensis, meg a passat.(Volvora és Honda accordra is gondoltam de itt azok is elvéreztek.) Fontos volt a minőség, itt kiesett a bmw. (Több újabb modelljüket is teszteltem, majd rögtön utána bementem a Lexushoz és ott is hasonló modelleket teszteltem... hát minőségben ég és föld! Látszik egyébként, hogy melyik gyártónak mi a fontosabb: pl. a BMW nagyon jó futóművel, nagyon jó motorokkal rendelkzik , jó kis váltóik vannak, de belső anyagminőség, kis részletek, stb... egy merci vagy egy lexus messze megelőzi. A dizájn meg egyén függő, azt egyiknél se veszem most alapul...) Ezután jöt a megbízhatőság, és a merci itt esett ki. Kb maradt audi és lexus. Itt pro contra volt pár érvem ide-oda, de az érzelem egyértelműen a lexushoz vitt. Több barátomnak is van audija, és elégedettek velük, komolyabb hibáik nem voltak. De egy japán autónak elvileg nem lehet komoly baja, ha normálisan volt szervizelve.
Az audi olcsóbb lett volna, de sokkal több fut az utakon belőle. Másrészt hossazbb távon fenntartanii, már nem biztos, hogy olcsóbb. Mivel ha audi, akkor dízel (1.6-os off, 2.0 turbo nem rossz, de valahogy nem jött be), viszont ott lehetnek költségek, de ami inkább zavar, féltem, hogy nehogy valami sokat futott, nem jól szervizelt darab nálam mondja fel a szolgálatot, és autó nélkül maradok. Így a megbízhatóság és érzelmi okok miatt a drágább, sokkal jobban ferlszerelt, Lexust vettem.
A mark levinsos csomag egy csoda. A nélkül ezt az autót nem szabad megvenni. Még talán nem is a hifi miatt (hiszen az "alap" is profi), hanem a sok minden plusz miatt amit ad. A bőr olyan, mintha visszasimogatna, a gyári navigáció nagyon jó, és könnyen kezelhető, minden elektronikusan vezérelhető, az autómata váltó (cvt) hihetetlen, a motor pedig az egyik legkifinomultabb, legkiforottabb a világon. Miután nincs rajta turbó, olajcserékkel simán gond nélkül bele lehet pakolni akár fél millió km-t, ha nem többet. Itt is gondolkoztam a dízelen, vezettem is, de nem az igazi. Maga a motor nagyon korrekt, de a váltó nem illik hozzá, Arról nem beszélve, hogy egy ilyen kocsihoz egy 2.5-ös benzines sokkal jobban illik. A fogyasztási adatok még nem mérvadóak, hiszen 1 hónapja van meg, ésmég mindig nem tudok betelni vele. Azaz, nyomkodom neki rendesen. Tegnap tettem meg egy 600km-es utat, falukon városokon keresztül főleg országúton. Az átlag fogyasztás "elég" jó tempó mellett 8.6 liter volt. Sok hegyes-dombos részen volta, ha csak a fogyasztást akartam volna lenyomni, biztos, hogy még 1-1.5 litert le lehetett volna szedni, de minek?? Így volt élvezetes.
Az autó fantasztikus, sokan megnézik, pedig már 3-4 éve lehet a magyar utakon látni belőlük.
Még pár év, és itt Európában is sokkal jobban ismerni fogják a Lexust. Minden komolyabb német vélemény a Mercit hozza ki a prémium márkák közül a legjobbnak. (németként persze nem véletlen, de nincs is ezzel semmi baj, helyén kell kezelni a dolgokat)Amerikában a lexus olyan, mint itt Európában a merci. Ez a csúcs ott kint, itthon még nem ismerik és ezáltal még nem ismerik el annyira. De nem kell sok hozzá, itt is első lesz a legöbb szempontból...
Egyébként ami még testzik benne, hogy (hasonlóan, mint a corollánál, vagy egyik barátom ugyanÍgy van az audi a4-ével) lelkileg nem kötődöm hozzá. Ez egy szinte tökéletes gép, fantasztikusan teszi a dolgát, majdnem mindent tud, de teljesen lelketlen. Nekem pedig pont ez kell benne!
Nem véletlenül van, hogy aki egyszer lexust vesz, nem nagyon megy át más márkához...

Hibalista

- Most jön majd a 90ezres szerviz... majd leírom milyen volt

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2006
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 80000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 3000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Corolla Következő autója? GS?, LS?, RX?
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 2005 (2005)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)