A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (2005-2012)

Is IS 250 Mark Levinson 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Majdnem tökéletes

Szöveges ítélet

22 éves amúgy imádott BMW-ém mellett nézegettem egy ideje újabb autót, mert elengedhetetlen a munkámhoz, és a klíma hiányzott néha. Más újdonságra különösebben nem vágytam, de nem bánom, hogy tele van kényelmi kütyüvel. BMW-t nem találtam jó állapotban, ennyi futással és hasonló motorral (más típus nem jött szóba), és hát kíváncsi is voltam, hogy mit tud a "tökéletes Lexus". Kívülről szerintem az egyik legszebb autó. Széles, dinamikus, harmonikus. A külseje és a belseje is időtálló: 6 évesen is teljesen korszerű (az USB csatlakozót leszámítva:). A belseje nekem tetszik, sokkal otthonosabb, mint az újabb rideg BMW-k, de ez ízlés kérdése. Elől nagyon kényelmes, én 183cm vagyok. Habár a kormányt nem lehet eléggé kihúzni, de ez lehet az én bajom, mert ezt más autóknál is tapasztaltam. Hátul felnőtt nem fér el, csak ha elöl megemelem az ülést (amit szerencsére elég alacsonyra is lehet állítani). Ez mondjuk nem érdekel, mert hátul ritkán ülnek. A csomagtere nem nagy, de elegendő, kár, hogy csak síléclyuk van az ülésen, és nem lehet lehajtani. A kényelmi felszereltsége kimagasló, és minden jól, kulturáltan működik. A ML hifi csodálatos. A hangszigetelése parádés.
A motorja alig hallható, olyan mint egy villanymotor, főleg az automata váltóval. A váltásokat alig lehet érezni. A "manuális" funkciónak, csak annyi értelme van, hogy lejtőn vissza lehet váltani a motorfék miatt, egyébként semmi. A teljesítménye szerintem teljesen jó, 2-3 fokozat vissza és megindul, mint a vesztés. Amúgy 2000 felé nem nagyon forgatja norm. használat mellett. A fogyasztása min. 7,6 liter volt, autópályán, klímával 9 liter. A gyorsítgatások elég sok benzinbe kerülnek, dehát nehéz autó. A futóműve a mindennapi használathoz elég kemény és sportos, ami az amúgy kényelemre hangolt autóhoz nem teljesen illik, és a kerékzaj is relatív nagy. Mondjuk rossz utakon, nagy tempónál is tökéletesen stabil a súlya ellenére. Jó lenne egy állítható futómű:) A kormányszervó nem olyan jó, mint egy BMW-ben, de az átlagnál jobb. Negatívumként a beltérből, rossz utakon jövő nyikorgásokat, zörgéseket említeném. Nincsenek jól rögzítve a műszerfalelemek, gyakran csak bepattintós műanyagok, súrlódnak, elmozdulnak. Nem nagy gond, csak nagy munka szétszedni ilyen hülyeségek miatt.
Amúgy szuper autó, kategóriája legjobb kényelmével, selymes, kulturált benzinmotor-váltó párossal, nem csalódtam, kíváncsi leszek a hosszabb távú tapasztalatokra.
+ 1,5 év: továbbra is elégedett vagyok vele

Hibalista

- Kiégett a küszöbborításban a led (gyári küszöbb. harminc valahányezer, magam kicseréltem) - Nem adta ki a lemezeket a tárból (magától megjavult, nem volt használva?) - 2-3 idegesítő zörgés az utastérben (még nem szántam rá magam a javításra) - - + 1,5 év tapasztalat: nem volt semmi baja

Ide hordtam szervizbe

Lexus Buda2 visszahívás és a soron következő szerviz miatt vittem.diffi olajcsere + gyertyacsere = 86 ezer forint (nem lepődtem meg, mert tisztában vagyok a prémium márkák árképzésével, de azért ez drága)A fékolajcsere is következett, és ki akarták fizettetni, de az egyik kampányjavítás a főfékhenger megbontásával járt, így rákérdeztem, hogy az nem foglalja-e magába az olajcserét? "Ja, de igen" - volt a válasz. Ez nem tetszett. Amúgy gyorsak voltak, adtak cserekocsit és ingyen állítottak a fényszórón, mert nagyon lefelé világított. Ezt túl magasra állították, úgyhogy ennek sem örültem. Összességében kissé negatív az élmény.

Értékelése: 5

Másik szerelő értékelése

ÉnA motorolajat+szűrőt magam cserélem.Az első féktárcsákat és betéteket is cseréltem.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 85000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? E30 Következő autója? ?
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 2005 (2005)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

400 Nm hátsó keréken

Is 220d - 2007
1999.11.30 25000   4,0

A Hibátlan

Is 250 sport mark levinson - 2006
1999.11.30 10000   4,0

A japán csoda, az esztétika ásza

Is 250 Mark Levinson FULL - 2007
2008.10.11 0   4,0

A japán szégyen

Is 220d - 2005
1999.11.30 47000   1,9

A ma kapható legszebb autó

Is is250 - 2006
1999.11.30 15000   5,0

A megnyugtató Faraday-kalitka

Is 220d - 2006
1999.11.30 17000   5,0

A nagy csalódásom

Is 2.2d - 2006
1999.11.30 43000   1,0

A passzos tökéletesség

Is 250 - Mark Levinson - Luxury - 2006
2018.05.18 12000   -

A topmodelleket, pedig meghagyod másnak.. :)

Is IS 250 Sport Line - 2010
2014.09.14 25000   5,0

Annyira jó, hogy nem kell másik

Is IS250 Sport Mark Levinson RWD - 2007
2015.07.31 10000   -

Arany középút

Is 220d - 2006
1999.11.30 50000   4,0

Az én kis tevém

Is IS 220D Sport Line - 2006
1999.11.30 20000   4,5

Csak a pénzt viszi

Is IS 220D - 2006
2017.11.08 16000   -

Csalódás

Is IS 220 d - 2006
1999.11.30 35000   3,0

Csapdahelyzet - igazi kényelem

Is 220d - 2007
2014.12.28 70000   -
1 | 2 | 3 | 4

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)