Egy gépkocsi
Szöveges ítélet
Igen lehet engem utálni, ez egy céges autó. És, nem hajtom szét, mivel nagyon jó viszonyban vagyok a főnökömmel.
A külseje nekem nagyon nem tetszik. Szép, de úgy néz ki kb mint az új corolla. És ezt most nem úgy kell érteni, hogy a corolla design az premiumkategóriás. Ezzel a külsővel az alsóközép/középkategóriában aratna, de ebben a kategoriában egy nagy nulla. Nekem legalábbis túlságosan semmilyen. Egy premiumautó legyen kiemelkedő, és mégis felsőbb kategória benyomását keltse. Ez olyan mintha az új Mercedes E osztály egy meghosszabbított trabantra hasonlítana. Külsőről ennyit. A belseje már annál jobb! Konzervatív kicsit, de nekem az nagyon bejön. Minden a helyén van, jók a színek, az anyagokkal is elégedett vagyok. Ilyennek kell lennie!
Beltérnél tartva kényelem. Elöl jó, tartanak az ülések, kényelmesek, elég hosszú az ülőlap is. Hátul nagyon kényelmetlen. A fejtér kicsi, egy coupeban ez természtes lenne, de ez nem coupe. Lábtér 0, maga az ülés viszont itt is jó. Ilyen "szűk" hátsó részt 307CC-ben láttam utoljára. Szerintem megoldható lett volna kicsit nagyobbra csinálni.
Nézzük a technikát. 203 lóerő, 2.5ös motor. Bőven elég ekkora autóba. Sőt szerintem sok is, én egy kisebb motorral is beértem volna. 170ló is jó lenne ebbe. Igazából dízelt szerettem volna, csak a japánok még dízelmotorok terén nagyon gyengék, ezért maradtam a benzinesnél. Jó ez a motor, teljesítmény eddig 10.(akárcsak a fogyasztása). Viszont én a teljesítménybe az irányíthatóságot, vezetési élményt is beleszámítom. Az autó stabil, viszont szerintem "túlelektrolizált". Igazából minden elektromos, így reakcióidő érezhető, és kicsit olyan mintha egy robotot vezetnék, tehát ilyen "erre, na mondom ERRE, mostmár arra!!!". És nem érezni egyáltalán az utat.
Extrák vannak, arról se jót se rosszat nem tudok mondani.
Azt hiszem ennyi. Van az ISben jó is, rossz is. Mindenki döntse el kell-e neki.
Amúgy az illetőről aki már a címben leszarozza az audit megvan a véleményem...
Szerintem soha éltebén nem ült audiban, de még lexusban sem. Üdv
Hibalista
- Semmi! Jó lenne.
- Klíma (vezérlője). Először az volt vele a problémám, hogy beállítottam az adott hőfokot, aztán jóval később se fújt hideg levegőt. Szervizbe elvittem, először arra tippeltek, hogy maga a klíma romlott el, de később kiderült, hogy a vezérlőjével van gond. A csere után 1,5 hónappal meg "lefagyott". Indításnál bekapcsolt a kijelző, de akármit nyomtam úgy maradt. Leállításnál meg kikapcsolt. Ezt is sikerült megjavítani, azóta rendesen működik.
- Az ablaktörlő lapát lerepült. Vicces volt, kispolszkikon még láttam ilyet, mai autón nem. Az oka valószínűleg az volt, hogy kifogtam a 10millióból azt az egyet, amit elrontott a gyártógép és ezért eltört.
- Hibákból ennyi. Hála istennek a cég állta a dolgokat, de mostmár a főnökömnek is elege van a lexusból. Az LSétől már megvált, de beígérte az ISek lecserélését is.
Ide hordtam szervizbe
Reálszisztéma Lexus.
Rutintalan, és ami a legnagyobb probléma, hogy néha iszonatosan bunkók. Még ők tesznek meg nekem szivességet azzal, hogy sok pénzért megnézik mi baja az autómnak.
Ja és az első kötelezőnél kicserélték a nívópálcát egy görbe szarra!!!!!
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 37000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Mondeo | Következő autója? | Amit kapok |
Ennyire szerette | (4) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.6/10) |
