A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (2005-2012)

Is IS 250 Sport Line 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

A topmodelleket, pedig meghagyod másnak.. :)

Szöveges ítélet

Órási várakozásokkal vettem át az autó kulcsit a márkakereskedőtől egy 1 évvel fiatalabb és kevesebbet futott VW Passat 1.6 TDI után. Hónapokig kerestem a megfelelő példányt. Szervizkönyv, sérülésmentes, márkakereskedésből, garanciával...stb. A Casablanca emlékezetes zárómondata jutott eszembe: "...ez egy csodálatos barátság kezdete". Tévedtem! De mekkorát...
Ne értsenek félre, az autó csodás! Olyan, mint egy ékszer, gyönyörű, gyöngyházfejér fényezés, finoman brutális, az átlagnál sötétebb szürkével fényezett 18-as felnik, vajszínű bőrbelső, amely körülvesz, mint az anyaméh, a V6-os tompa, majdnem hangtalan surrogása, fűszervajjal megkent, medium-rear-re sütött stake puhaságú automataváltó, a MÜPA-t meghazudtoló minőségű Mark&Lewinson high end multimédia egység navigációval, a mindent átható japán perfekcionizmus...stb. Hosszú a lista. Egy csodás és fenséges tárgy, ami messziről ordítja a szemlélők számára, hogy a tulajdonosa egy megérkezett, jómódú, de még annál is kifinomultabb ízlésű, decens úriember.
A gond akkor kezdődik, amikor beülsz, beindítod és beteszed D-be. Sorrendbe fogok haladni:
"Beülsz": illetve beülnél kényelmesen, a lézernél is egyenesebb öltésekkel szegett, érzésre 3cm vastag bőrrel, az örökkévalóságnak készített ülésbe, csavargatod az elektromos ülésállítás gombjait, de 5 perc után sem találod meg a kényelmes pozíciót. Gondolod majd menet közben meglesz. de sosem lesz meg! Sport Line-t vettél, ezért arra számítasz, h az ülést le tudod engedni, ahogy azt egy sportos autóba illik. Nos nem tudod. 180cm sem vagy, de a halántékodat nyomja az A oszlop, egy 190cm széles és 4,5m hosszú autóban. Két választásod van: 1. úgy maradsz, 2. nem éred többé el a kormányt. Döntesz és "beindítod": hang semmi. Sport Line-t vettél, ezért kicsit megrugdosd neki, semmi. Villanymotoros netán? Nem, hiszen 9l/100km-t mutat a kijelző. Ok, semmi gond, letekered az ablakot. Már hallod is az autógyártás egyik legérdekesebben hangolt motorjának a selymes, de még mindig alig hallható hangját. Megbocsátod, ez egy Lexus, nem egy 2107 Koppány dobbal és elég sokat is fizettél érte.
"Beteszed D-be": és elindulsz. Először csak finoman, mégis egy Lexus... Nagyon kellemes, mondod magadban! A váltó finom, hang nincs. Aztán az első útegyenetlenségnél akkorát huppansz a kemény ülésben, hogy elharapod a nyelved. Fék, visszagurulsz. Bakker, ez egy 5 Centes volt.. Meglepődsz. Nem kicsit. Nyelsz egyet, de mész tovább, kerülgeted az egyenetlenségeket, mint ahogy Apu kerülgette még anno a Kőbányai úton a családi Watburggal a 15cm mély kátyúkat, amikor még macskaköves volt, úgy 92-ben. Megszokod, kemény vagy, Sport Line-t vettél.
Aztán az első kilométerek után, már felbátorodva, hogy ura vagy a 208 lóerőnek nyomsz egy padlót. És kb olyan arccal nézel magad elé, mint amikor 2 hang egyszerre súgja a füledbe, hogy most nyertél a lottón, de csak 2 perced van vissza az életből. Nem érted.. Nem érted, hogy hol van az a 208Le és 252Nm. Beteszed S-be. Majd benyomod a PWR feliratú gombot is. De továbbra sem történik semmi, amit 208Le-höz hasonlónak éreznél. Úgy 4000 felett érkezik egy kis extra erő és lendület, de valahol elveszik a lendkerék és a hajtott hátsó kerekek között. Rájössz, hogy a váltó a ludas. Lusta és hosszúak a fokozatok. Nem erre számítottál.

Rájössz, hogy vettél egy egy gyönyörű autót, ami Sport Line, de nem sportos, Lexus, de nem komfortos és erős, de nem gyors. Továbbra is értetlenül nézel. Hónapokkal később a vídiakeménységű futómű, a kelletlen váltó, a botrányos üléspozíció és a 170cm-nél alacsonyabb emberekre párnázott vezetőülés miatt aztán feladod a küzdelmet. Csinálsz pár utolsó képet könnyes szemekkel, feldobod a mobile.de-re, eladod pár nap alatt és az árából bánatodban eszel egy 2.0TDI DSG Golf 7-est.

Most persze azt gondolod, hogy elment az eszem. Talán jogosan. De 30 felett már csak az jár az ember fejében ha egy nő lehet az életében, hogy az legyen kedves, aranyos, humoros, csinos, figyelmes, de főzzön jól. A topmodelleket, pedig meghagyod másnak.. :)

Hibalista

- Semmi. De még csak utalás sem.

Ide hordtam szervizbe

Autohaus Haslbeck

Értékelése: 3

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 2010
Kényelem (1) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 25000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Passat 1.6TDI Comfortline Következő autója? Golf 7 2.0TDI DSG Highline
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 2005 (2005)

További ítéletek (54 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)