A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (1999-2005)

Is IS200 Sport 

Az ítélet értékelése
4,0(2 db)

IS200 - a nyugtató - vagy adrenalinbomba

Szöveges ítélet

2010.02:
2 hónapja került hozzám, régi vágyam volt.
TTE első lökhárító van rajta, szerintem nagyon feldobja (bár ez szubjektív). Kapott egy téligumi-készletet 16-os alufelnivel, meg egy teljes fóliázást.
Munkából hazafelé elűzi a fáradtságot, néha "kis" kerülővel megyek, csak az élmény miatt... :-)
Tapasztalatok?
Ha beindul, akkor vadállat, ha nem sietek, akkor extracsendes (3500-ig nem hallod a hangját, 5000-től visít).
Menettulajdonságai szinte tökéletesek (csak a gyorsulását keveslem néha), a hátsókerék + soros 6 henger kombinációja pedig bámulatos.
Elöl-hátul nagyon kényelmes, a felszereltsége korához képest kiváló, még ma is megállja a helyét.
Télen pedig óriási élmény a hátsókerék, kikapcsolt TSC-vel. :-)
Az egyetlen gond vele: a 155cm-es snowboard nem fér be a csomagtartóba... :-)
----
2010.05.:
5 hónapja élünk együtt. Mondhatom így, barátnőm is beleszeretett már az első perctől kezdve (szóval hármasban nyomjuk... :-))) ).
A kopogásszenzoron kívül még mindig nem volt / nincs semmi gond vele. Igazi Lexus.
Hosszabb túrán is túl vagyunk (Ausztria, Kaprun), télen is királyul vizsgázott. Bár a hátsó gumit eléggé elfogyasztottam, de ez az én lábamnak köszönhető, a körforgalmak vonzóak voltak a télen.
Átlagfogyasztás még mindig 10-10,5l között (átlag 90-140 környékén).
Összefoglalva: eddig isteni kapcsolat. Motor király, futómű szintén, fékek megfelelőek, belső térkínálat tökéletes (nekem megfelelően sportosan tart, hátul királyi hely), csomagtartó még mindig passzentos.
Szóval igazi LEXUS IS!!!
-----
2010.10: Előjött egy szolid kis fékhiba: a hátsó kézifék-dobbetét tartója elpattant, csiszolta mint a huzat. Ha már egyszer szét kell szedni, cserélünk rajta mindent: első féktárcsák és -betétek, hátsó féktárcsák -s fékbetétek, dobfék-betétek és ezek rögzítői. Alkatrészköltség összesen 39.000Ft. (megjegyzem, szép méretes tárcsák és japán alkatrészek kerültek bele. Ehhez képest fillérekbe került).
-----
2011.02:
Átéltünk 25.500km-t közösen.
Az eddigi hibákon kívül semmi gond nincs, és állapotfelmérés alapján nem is várható. Futóműalkatrészek a magyar tökéletes utak ellenére még mindig eredetiek (kivéve az első lengéscsillapítókat), a futóművet állítani sem kellett.
Talán egy kisebb gond az, hogy új nyári gumikra van szüksége a kicsikének: az újak Pirelli P7 Cinturato-k lesznek... :-)
Város-főút-autópálya, mindegyikből kb. ugyanolyan arányban, a fogyasztás ilyen eloszlás mellett (néha durva vezetéssel párosítva) 10,4L/100km. Nem a legtakarékosabb kocsi, de összesített költségekkel bőven más, olcsóbb és gyengébb kocsikkal van egy szinten. Az élményfaktora pedig 200x nagyobb.
Pakolhatósága most már nem zavaró, kettesben két heti cucc simán belefér (snowboard és egyéb milliónyi kellék). Nagycsaládosoknak még mindig nem ajánlom, bár családfőnek munkába járásra tökéletes.
----
2013.05:
Immár 3,5 éve boldogítjuk egymást.
A fenti hibékon kívül semmi nincs, időközben kapott egy TTE ültető-szettet, valamint idén télen elfogytak a Michelin téligumik (de tényleg, 1,1mm profil maradt...)
Hibaként előjött az első-alsó lengőkar, mindkét oldalon, 45.000Ft volt a cseréjük.
NA ezeket is megették a magyare utak 8 hónap alatt (nem tudom, milyen minőség volt az elvileg gyáriként eladott), most TRD-t keresek, az elvileg tartósabb.
A kényelem-teljesítmény faktor nem változott semmit, ugyanolyan jó beleülni és vezetni most is, mint amikor vettem. Csak javasolni tudom annak, aki nem sajnál 10-11L benzint 100km-re, és szeretne egy igazi sor6-hangot hallgatni menet közben.

Hibalista

- 2010.04.: 2. kopogásszernzor hiba, csere alkatrésszel együtt 58.000Ft (Toyota Twin Győr) - 2010.07.: Nagyszerviz elvégezve: komplett szíjcsere, összes olaj cserélve, összes szűrő cserélve (Toyota Twin, alkatrészköltség: 100.000Ft)

Ide hordtam szervizbe

Toyota Twin, Győr

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1999
Kényelem (10) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 133000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 35000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? Vento 1,9TD Következő autója? még marad ő egy ideig, az biztos!
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)