A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Is (1999-2005)

Is IS200 

Az ítélet értékelése
1,0(1 db)

AZ Autó

Szöveges ítélet

Lexus: Tényleg a tökéletességre van hangolva. Ma már nagyon sok modelljük közül lehet válogatni, benzines,dízel,hibrid.
Más gyártók csak próbálkoznak,koncepcióznak alternatív alacsony fogyasztású járműveken, míg a Toyota több mint 10 éve gyártja a hibrid modelleket,melyek naponta falják a kilómétereket szerte a világban több 100ezer eladott modellel.
És egyre jobbak lesznek....

A tengerentúlon inkább a nagyobb modellejeiket kedvelik,nem ritka a 4-500e miles-t futottak sem.És ott kb.fele ennyibe kerülnek a mindent igényt kielégítő járművek újonnan.....
Ha olyen áron adnák őket itt is,és nem lenne ennyi+költség,
akkor ki a bánatnak adnák el a sok szemetet ami max 3évet jó ha kibír....

Egy igényes/gondos gazditól bátran meg lehet venni bármelyiket,nem kell megilyedni ha 200e km-t mutat az óra,legalább nem tekerték vissza 5X.
Nem úgy mint az itthon közkedvelt típusokat: Passat,Mondeo,A6 stb....olcsón megveszik azután évekig rossz minőségű,filléres alkatrészekkel üzemelnek és a 150ft-os pancsolt gázolajokkal,ami gyors amortizációt biztosít az amugy szintén kiváló járműveknek.
De itthon a logó számít: nem baj,hogy a nagy dögbe csak 2e ftért tudnak egyszerre tankolni,nem számít hogy sajnál néhány ezer ft-al többet kiadni egy jó minőségű szűrőre,vagy fékre,vagy filléres életveszélyes lengőkart tesz bele!!!Ez kívülről a buta ember nem mondja meg,csak az emblémát látja,meg a dübörgő hifit,meg a kályhacsöveket.

Aki egyebet mást mond az egy hozzá nem értő kontár,nem is érdemelnek említést az ilyen"már mindent unok,kismilliárd pénzért lehet jobbat is kapni"....
Igen,ez is elromolhat, jóval kevesebbszer mint más itthon kedvelt,méregdrágán adott típus.
De ha egy autót már rommátörtek,nem megfelelően szervízeltek,rossz minőségű üzemanyagot kapott,akkor bármelyikkel előfordulhat.....és itthon gyakori a kókányolás sajnos.
Ezeken vásárlás előtt kell siránkozni - nem utána szídni egy autót - az nem tudja megvédeni magát!Ez minden autóra vonatkozik.


Az IS a legkissebb modelljük,ennek ellenére minden adott: szép vonalak,hátsó kereket hajt,kiváló futómű-fékek,szép-igényes belső,szépen muzsikáló motor,minden mi kellhet benne van....
Motor: 6 hengeres,csodaszép hangú pörgetve,amúgy síri csend,általában jobban hallja az ember a mellette álló autók motorját alapjáraton:)
Ereje elég, aki többet szeretne annak ott a 300-as,itthon ritka,kintről lehet hozatni,vagy számtalan turbo v. kompresszor kitet is lehet rendelni hozzá kintről....
Váltó: játékosabbak a 6 gangosat válasszák,de az autómatája is brilliáns alig érezni a váltást,gyorsan,pontosan észrevétlenül kapcsolgat.
Futómű: nagyon kezes,könnyű pontos kormányzás,jó kanyarvétel, picit kemény a gyárilag is nagy kerekek és peres gumik miatt.Fékek: nagy féktácsák elöl-hátul,jó fékerő,tartós.
Meg kell említeni a teljesség kedvéért-ahogy egy tesztben is,blokkolásgátló,kipörgésgátló,menetstabilizáló is van,és korrekten avatkoznak be ha túlzásba vittünk valamit.
Emellet ha valaki még jobbat szeretne,kintről választhat komolyabb gátlókat-rugókat,sport fékeket.
A sport változatban sperr.diff.van növelve a vezetési élményt.
Menetstabilizálót ki lehet iktatni,nagyon élvezetes így kanyarodni.
"Alulról" is megvizsgáltam a gépet minden szépen burkolva,hogy zajmentes legyen a belső,jó a súlyelosztás,tartós anyagokból vannak a főbb elemek.

Külcsín: ez szubjektív,de: a modell közel 10 éves,de a formája a legtöbb embernek tetszik, 4ajtós sedan,van belőle sportcross wagon is aki igényli, és élmény h. nem minden lámpánál 100ugyanolyan talicskával találkozik az ember, akit picit is érdekelnek az autók,annak fontosak ezek,akit nem annak irány a legközelebbi Sbuzuki v. hasonló kereskedés és 123 évre megveheti "álmai"autóját,ahelyett,hogy egy AUTÓT venne néhány éveset hasonló áron.De érdemes lenne tényleg néha kicsit gondolkodni vásárlás előtt és nem csak átnézni a szomszédhoz,az mit vett.

Belső: minden a helyén van,nagyon szép a sportos,Chronograph stílusú óraegyüttes, bőr, jó fogású kormány, ülés bőr vagy szövet.vagy kettő együtt,van sötét és van világos belső -ez választás kérdése,mint ahogy az is,hogy kormányról kapcsolható e az autómata,navigáció,cd tár,hifi(külön magashangszóró stb.)akinek ennél több multimédia kell ugyis építtet bámelyikbe mást,ülésfűtés,napfénytető,vagy behajló tükör,elektromos ülés,xenon,stb-stb.
Sok év és km után is minden működik,és alapvetően jó érzés beleülni,persze mint mindent ezt is meg lehet biztos unni.
Csomagtér elegendő,elöl kénylmes,hátul nem túl nagy,de ez a legkisebb modell, akinek kevés akkor a GS/LS/RX a mefelelő.

Szervízelés/Karbantartás: csak a szokásos,olajcserék,szűrők stb.
Szíjas a vezérlés a gyári elmegy 160e km-t(gyári adat),evvel nem kell sokat foglalkozni,de ha esedékes akkor sem nagy összeg,ahogy sokan gondolnák.
Tartósak a gyári alkatrészek,ha átlagos úton fut az autó akkor rengeteget elmegy a futómű...persze nagyon horror úton minden szétmehet.
További technikai infóról annyit,hogy nagyon precízen,gondosan összeszerelt autóról van szó,több 100 oldalas doc-ot lehet róla olvasni,minden eleme boncolgatva....

Fogyasztást nem említem, aki sokat megy(itthon nem ez az átlag)az úgyis dízelt vesz,aki fillér-fucker,az ugyis sokalja még az ezer forintos olajszűrőt is-ugorjunk egyet:)

Kb.9l.átlag: országúton ehet 7et is,meg taposásnál 12l-is,de kit érdekel,inkább kerüljön picit többe a tankolás, és cserébe síri csend és nyugalom,biztonság érzete legyen, hajtva csodás motorhang,mint 2 év után több 100e ért porlasztókat,szivattyúkat cserélgessen az ember egy füstölő kályhán.Na jó ennyit a reklámról:)Próbáld ki,használd........

Bárkinek csak ajánlani tudom,aki szereti a kényelmet,biztonságot,csendet alapban,motorhangot taposáskor.....és ehezz nem kell több 10millió......mert úgy könnyű jó autót találni....mindenki sok autót vezethet/kipróbálhat, ilyen kategóriánál felesleges a boncolgatás,az más tészta....:)Ott ki a Ringre:)

Itthon jelenleg használtan 2,5mill.nál kezdődnek ezek a modellek,ami újszerű azt 5 millióra taksálják,itthoni áruk 10millió felett is lehetett új korukban,(kint ez 6körül volt fullosan-de ugye ha Euban is ennyi lenne akkor lakat kerülne az itteni gyárak felére-ugyhogy érthető)amennyibe a mostani IS modellek is kerülnek.Aki többet szeretne az hozasson kintről ISF-et ott max.15 mill újonnan,itt 20felett:V8,hátsó kerék, több mint 400ló-ár-érték arányban verhetetlenek.

De végső összegzésként: évekeig még megmarad,és még utána is bátran adom majd el,ennyiért jobbat nem kapni jelenleg ami megfelel a minden napi munkába járásra,vagy hétvégi kirándulásra,vagy külöldi útra,vagy épp ha dugóban araszolva lehellet-finoman csak felengedem a féket(aut.váltó) és a gázra se lépek úgy gurulok már 100-adszorra néhány métert az áldott fővárosban,vagy épp könnyedén és gyorsan lehet előzni,vagy hirtelen a fékbe taposva pillanatok alatt megállni.
Nem kell csak a kötelző szervízbe vinni(annyi meg kell is egy kicsit is autómániásnak/totalcarosnak).
Tényleg, aki szeret buherálni az vagy nem vegyen soha ilyet,vagy vegyen valami kettes dízel golfot(ma már tényleg a német munkanélküliek ajándéka:)

Kívánom minden autósnak,sose legyen rosszabb autója,persze van jobb-de nem ennyiért...

Picit a (japánban gyártott) JAPAN autók felé kezdek húzni,mert a German jobb(bár kiváló) modellek újonnan megfizethetetlen nekem,használtan bizonytalanok,ami megfizethető az még azért a pénzért is gagyi, itthon önbizalomnövelő termék,és sok van belőlük,ez meg olyan nyomasztó......
És a számomra etalon sportautónak számító évtizedekig csiszolgatott, Porsche 911 turbo - fantasztikus autó,de azért megnézném a weissach-i fejlesztőmérnök gárda arcát,amint egy versenypályán a Nissan(ez meg mi??:) GT-R-nek, csikorgó kerekkel,határon autózva utat kell adnia....és marketing(nem teljesítmény) értelemben nem lennének egy kategóriában...az utóbbi kb.harmadába kerül a nevesebb legendánál.

Igen ehhez értenek a japánok,autót építeni alázattal,lassan finomítva,tanulva, elérhető téve sokak számára a komolyabb igényesebb autók birtoklását.....még használtan is "használható" állapotban.

Hibalista

- Semmi,ami egy használt autónál nagy szó,illetve a szokásos olaj+szűrők,kopó alkatrészek.

Ide hordtam szervizbe

Magán szerelő, nem bízom a hazai "komoly"szervízekben.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2001
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 150000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Lexus
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.1/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Is 1999 (1999 - 2005)

További ítéletek (30 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)