A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » GS (2017)

GS 450h Luxury 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Egy igazi katana

Szöveges ítélet

Árverésen jutottam hozzá, meglehetősen jó áron. Régóta szerettem volna kipróbálni egy Lexust, mert csak jót hallotam a márkáról.
Már az első próbaút során lenyűgözött a teljesítményével és az utazási komfortjával. Az autó egy átlagos sedanhoz mérten is nagyon alacsony, így a be- és kiszállás nem mindenki számára kényelmes. Azonban, ha már beültünk hihetetlen kényelem fogad. Gyönyőrű, jó illatú és tapintású a vajbőr. Mindkét első ülés elektromos, memóriás, fűthető és szellőztethető. A vezetőülés 18 (!) irányban állítható. A hátsó ülések "csak" fűthetőek, de itt amúgy is inkább csak két felnőtt számára fejedelmi a kényelem. A hátsó kartámaszba épített panelról is irányítható a klíma (3. zóna) és a hifi.
Kiszállásnál a vezetőülés hátracsúszik, indításnál vagy az öv bekapcsolásánál automatikusan beáll a memorizált állásba.
A fa-bőr, elektromosan állítható és fűthető kormány fogása nagyon kellemes, a mögötte lévő váltófülek nagyon kézre állnak.
A központi kijelző hatalmas (12,3"), osztható, így minden számomra szükséges információt egyidejűleg is képes megjeleníteni.
Minden nagyon finoman működik, a hifi nagyon szépen szól.
És akkor a menetteljesítményről:
Az üzemmódválasztón eco, normal/customise, sport és sport+ állás választható. Napi használat során a normal üzemmód mindenre elegendő. Gyorsulás, kanyarstabilitás nagyon meggyőző, a futómű kiemelkedő. Összkerekes Mercedesből ültem át, de nem érzem a hátrányát a hátsókerék meghajtásnak. Gyorsulás 0-100 5,9mp, úgy gondolom ez magáért beszél. A rugalmasság azonban még ennél is meggyőzőbb. Leírhatatlan élmény, ahogy menetből megindul és úgy érződik, hogy sosem fogy el az erő. És mindehhez a hihetetlen finom, hathengeres benzines morajlása társul, dízeleket megszégyenítő fogyasztással.
Városban átlagban 7,5-8liter, országúton átlagos használat és némi élményautózás mellett 6,5-7liter között simán tartható a fogyasztás. Poroszkálva a katalógusérték (5,9liter/100km) is könnyen hozható. Szóval dolgoztak rajta ez nagyon érződik. Én hosszú távon tervezek vele, remélem meghálálja!

Hibalista

- Még semmi sem romlott el.

Ide hordtam szervizbe

Toyota Koto

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2017
Kényelem (9) Használati időtartam év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 63000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 4000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 8 l
Előző autója? GLC250 Következő autója?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus GS 2017 (2017)

További ítéletek (1 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)