Kényelem és erő
Szöveges ítélet
Sokaknál olvasom a magas fogyasztást és a bizonytalan működést a hibrid rendszerben.
Nálam is megvolt a probléma, de volt annyi eszem hogy nem a Jóskához vittem a faluvégen a szénadombon túl a kiskocsma mögé.
Azonnal meg is oldódott a problémák sorozata egyetlen szervizzel.
A hibrid akku cellák nem örök életűek. Sokan tudomást se vesznek róla és csak köpködik a típust a hibrid hibák miatt. Tökéletesen tisztában voltam az autó állapotával, mikor megvettem, annak ellenére hogy az eladó egy becsülettelen nepper volt. A hibrid hajtás ha kekeckedik->akku hiba. Ha fedélzeti kijelző ESP hibát jelez->akku hiba. Rettenetes a fogyasztásod->akku hiba. Sorolhatnám de a szerviz jobban tudja. Lényeg hogy az ócsárlásokat (elmondások alapján) a nem megfelelő szervizeltetés okozza, illetve a nemtörődömség. Olykor az, hogy valakinek annyi esze van mint egy marék szotyinak.
A fogyasztás: Nem 60.000-ért kell a szettet szereléssel együtt megvenni, hanem ha zsebbe nyúlsz, 8,2 is lehet az átlagfogyasztás, amellett hogy rendkívül csendessé tud válni a jármű futása. ekkor már a kormány is kellően szelid.
A "lomhaság" amit olvasok a tesztelőknél kizárólag sofőrhiba lehet. 2017-es Audi A7 S-line-al versenyeztem 0-100-ig és nem volt győztes. Audi Q7 viszont már gyorsabb nála a maga V8-asával. 6-os tuning GTI golfot sorra tolom le a pályán... Egyetlen egyszer nyomott le egy golfos, de az már ránézésre sem volt átlagos. Az viszont csúnyán otthagyott. (Igaz, plusz 400 kilóval voltam)
Tudni kellene vezetni, emberek. A gáz és fékpedáloknak is tobb állásuk van.
Ha gyorsulni akarok 0-ról, alap hogy nem nyomom be teljesen a féket, hogy az autó behúzza a rögzítőféket, mert az is idő és a hibrid motor sem húz álló helyzetben.
Autópályán ha farokméregetésre kerül a sor, nyilván nem "Snow" módban nyomom.
Főleg nem rakom a váltót "S" fokozatra! Aki nem tudja használni az autóját, legalább ne ócsárolja nyilvánosan.
Meg ugye az sem árt ha rendszeresen karban van tartva az autó és nem foga fék menet közben.
Erről a témáról írni is fogok egy komoly cikket mert én ki tudom hozni az autóból azt amit a gyártó ígért a vásárlónak.
Az, hogy ki hogyan teszi tönkre, és milyen roncstelep-szökevényt vett, az már megint más témakörbe tartozik.
A szakszerviz ennél az autónál elengedhetetlen!
A debreceni szervizet hanyagoljátok, jártam ott. Köszönöm, sohatöbbé.
Eddig a legjobb: KOTO Autóház Nagykanizsa.
Hibalista
- 10 év után: hibrid akkut cserélni kellett, indító akku 13 év után, hosszabb állástól jobb hátsó féknyereg (berozsdásodott egy csavar) cserélve, takaró gumiréteg elöregedett a csomagtartó nyitógombján, lámpabúra (nemmegfelelő gyártótól származott) plexi része az UV fény hatására megsárgult.
Ide hordtam szervizbe
KOTO Autóház, Nagykanizsa
Értékelése: 9
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2007 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 240000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (9) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 6 sport 2,4liter benzin | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.9/10) |
