A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lexus » Gs (1997-2005)

Gs GS430 

Az ítélet értékelése
5,0(1 db)

Az autógyártás aranykora

Szöveges ítélet

Régi vágyam volt a Lexus GS vagy LS kivitele a 430-as motorral ( V8 ) amiről azóta is ódákat zengnek minden Lexus fórumon - főleg az Újvilágban ,de idehaza is csak mint elpusztithatatlan motort emlegetik.
Rengeteget nézelődtem, kutakodtam mindkét típus után ,de mivel amikor én vettem 2005 ezek még elég drága autók voltak - nem találtam olyat ami keveset futott de az ára is elérhető volt. Mivel másik autóm mindig volt , mindig is olyat szerettem volna ami sok sok éven át lesz velem - kizárólag csak utazásokkor , családi jövés-menéskor, igy nem sürgetett semmi, hogy megtaláljam az igazit.
Végül olasz barátoktól hallottam , hogy van egy sötétkék GS 430 -as valakinek a rokonságában, amit egy idősebb úr garázsban tárol de nem igazán használ. Igy találtam meg azt az autót amit szerettem volna egy full felszereltségű GS430-ast

Belülről a 2000-es évek dizájnja fogad amit van aki szeret van aki nem, nekem tetszik , az ülések nagyok , kényelmesek és gyönyörűen varrt bézs bőrrel bevontak. Már akkor járt hozzá a memóriás állítás számtalan további állítási lehetőséggel és persze fűtéssel. Az extraként rendelt fa kormány szépen harmonizál a fa burkoló panelekkel. A középső nagy kijelzőn állítható a hűtés / fűtés , a menetadatok , fogyasztás és ez a navigáció és rádió ( 6 lemezes cd tárral ) kezelője is . A HIFI-nek még úgy is prémium hangzása van a 9 hangszoróval, hogy ez nem a Mark Levinson féle csúcshifi - de a Nakamichi is sokat mond a zene rajongóknak.
A motor erős mint a bivaly az autómata észrevétlenül kapcsolgat , a motornak még 160 -nál sincs semmi zaja , tökéletes csönd van az utastérben . A felfüggesztés a mai divattal szemben picit puha inkább kényelemre hangolt mint sportosságra.
A fogyasztás a dinamizmust figyelembe véve tűréshatáron belüli 11L körül alakul - taposva 13L de a korlátozásokat többé kevésbé betartva 10 körül is lehet vele járni.
Hihetetlenül massziv megbizható érzést kelt , csak falja a kilómétereket észrevétlenül. Annak ellenére, hogy 14 éves amiből 10-et letagadhatna egy pillanatra sincs kétségem, hogy mindig elvisz A ból B -be gond nélkül. Mi ezt használjuk családi nyaralásokra, hosszú utakra .

Hibalista

- Jobb hátsó kerékagy csapágy . A meghibásodáshoz annyi történet mindenképpen tartozik, hogy ezt saját magam, a saját hülyeségemből értem el. - Egy téli lucskos napon az amúgy a garázsban álló autót odaadtam a feleségemnek, aki igazi női sofőrként elkövette az egyik tipikus téli hibát, hogy a sóderes padkára kihajtva , hogy leparkoljon, átgázolt egy kis pocsolyán ami akkor derült ki, hogy nem volt olyan kicsi és éles pereme is volt . Amikor másnap elvittem az autót tankolni éreztem, hogy vmi nem ok , 130-nál rázni kezd. Abban az ütemben megállás nélkül el is vittem a gumishoz/futóműveshez , hogy mérjenek rá egyet és nézzék meg a kerekeket. Akkor derült ki, hogy az előző napi parkolásos ügy következtében a jobb első könnyűfém felni kicsit üt. Akkor ott gyorsan úgy döntöttem, hogy tegyük hátra a felnit és gumit , a hátsót meg előre. A probléma meg is oldódott de ekkor én követtem el a tipikus férfi hibát, hogy ott is felejtettem . Igy amikor kb 8000 km.el később megszólalt a hátsó csapágy és elvittem a szervizbe, kiderült , hogy a picit ütő felni tönkretette az agycsapágyat és cserélni kell. - A csapágy cseréjekor derült, ki hogy a jobb hátsó fékbetétek egyenetlenül kopnak ezért kellett hátsó fék javitó kittet is venni ( ilyenkor párban ) - ,természetesen a komplett hátsó fékbetét garnitúrával. - A csapágy-csere + javitókit , féknyereg javitással + hátsó fékbetét garnitúra csere 87.000 forintba került ( minden gyári - márkaszervizben ) -

Ide hordtam szervizbe

Kizárólag Toyota Mayer - Budakeszi

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (9) Évjárat 2001
Kényelem (10) Használati időtartam 10 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 41000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 73000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? Avensis Következő autója? ?
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lexus Gs 1997 (2000 - 2005)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)