James - Luxus Medve, a nyugalom kiralya
Szöveges ítélet
-Range Rover Sport HSE
Mindig Nagy Almom volt a Range Rover Sport-ot aterezni, es megerteni, tulajdonkeppen miert olyan nepszeru, foleg az allamokban, es sok ismerösöm között nagyon szeretett jarganykent szolgalt.
Az autorol: Midnight Blue, es belül Beige, HSE valtozoat kicsit több loerö es felszereltseg. Az auto Full Extra, elsö ut utan irom frissen az elmenyeket.
Elsöre vicces, hogy a kocsi "minden parkolasnal leül a seggere", de ezt meg lehet szokni. Az auto Hatalmas,de ahogy a Jelenlegi SUV trend kivanja, nem "Bulky" azaz nem nez ki akkoranak mint amekkora. Nekem kivülröl nagyon tetszik, sportos, Elegans. Szerintem az egyik legelegansabb es legszebb SUV. Imadom csak nezni, a vonalait, gyönyörü.
Mint a Mercedesnel megszoktam, az egyik legnagyobb elmeny, az auto illata, elmeny minden egyes beülesnel, Persze mas illata van mint a Merganak, de ket nönek sosincs ugyanaz az illata..
Az egyik legnagyobb erenye, az ulespozicio es ralatas a vilagra. Az ülesben külön könyoktarto mindket oldalon, nagyon jol szolgal a kenyelemben. A Varosban, nyugodtan viselkedik, minden atlathato, Fantasztikus ahogy ugye elvart, de kiemelkedö mennyire elvalaszt a külvilagtol az auto, es teljes Luxus es kenyelem szolgal minden oldalrol. A Panorama teto remek, de nagyon Napos idoben, inkabb blokkolom a napot.. A Varosban es az orszaguton, az auto legnagyobb erenye, a kenyelem, es a "TRanquality" nyugalom erzese, es ahogy egy mas vilagban tartja az utasait. Az energia mezo aminek resze vagy, felemelö, nyugodt, teljes harmonia.
Sport: A szerpentinen, orszaguton, Autopalyan vezetve, mindig legnagyobb erenye a nyugodtsag marad. Sportossaga nem hasonlithato az x5 ML Tuareg hez, meg mindig egy kicsit "Bulky" kockas erzes, de a Sportossghoz megjegyzem kiugrik ha kell, de az utasterben nem lehet erezni a sebesseget. Talan ez a legcsendesebb SUV amit eddig vezettem, Palyan Nagy Tiszteletet kap, es teret enged neki, mindenki.. Lenyügözö a belsö nyugodtsag, a csend es a HIFI, egy extazis az utot vezetni.
Legmeglepöbb, az offroad teljesitmenye, amit Persze kiprobaltam, ez az amivel igazan maga möge tudja rakni a konkurenseket, de senke nem hasznalja erre. Mikor beertem egy kis parkoloba, ahol minden tele volt, es mar körbe autoztam elötte a varost, egyszerüen Felraktam a Falra a kocsit. Mikor a falhoz ertem, atraktam az okosabb offroad modba, (közepen tekerö) es mikor gazt adtam, talan vagy 5-6 masodpercig "gondolkodott az elektroika" majd megtalalta a tapadast, es egyszerüen hopp itt vagyok. A merci, is tan felment volna, de pöprgtek volna a kerekek itt ott, James, ahogy en hivom a kocsim, csak felugrott. Ennyi.
A Fogyasztas, hihetetlen egyzer raneztem 7.5 az orszaguton, de Palyan varosban eszik 10 fölött is tan, engem nem erdekel, az erdekel hogyan elvezem en es utasaim az utat. a +300 Loeröt tompitva erezni, es szerintem a v8 tan meg jobb tars lehet, de nekem ez a HSE teljesen optimalis. Nyugodtan vezetek.. Imadom a szinet, kivul belül, a belsö luxust, ulespoziciot, a felhasznalt anyagokat, brillians.
Az araval nincs mit irni.Ugyanolyan mint a legtöbb +100.000 SUV, a minöseget ertekelve, meg vagyok elegedve.
A Navi, nem BMW de ezzel szamoltam.
Az automata ejjeli vilagitas, sokat segit este, automatikusan ki be kapcsolja a refit, ha jon szembe valaki, ez a kis extra nagyon megerte az arat, imadom.
Szeretni Valo SUV, Nagy, de en ezert szeretem. Megvan a Presztizs, kenyelem, nyugalom, comfort, image, ha valami ujra vagysz es meg nem volt Range Rovered, Vegyel egyet a Porsche melle.
Cheers
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2016 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 15 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 4000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | ML 350 | Következő autója? | S Cabrio |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
