A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Range Rover (2012)

Range Rover 5.0 Supercharged 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Az új etalon

Szöveges ítélet

Újonnan vettem, egy 2011-es HSE után. A negyedik generáció egyik első amerikai példányát sikerült megszerezni, kb 5 hónapos várakozás után. Egyedi konfiguráció, rendelésre készült. Ennek megfelelő volt a várakozás is. Elég sokat tudok már a Range Roverekről (ez volt a negyedik), de a generációváltás miatt kicsit zsákbamacska volt. Jó lesz? Az elektrokika megöli a karaktert? Nyilván kényelmes lesz, de barmolnak el valamit a tervezők? Az köztudott, hogy a harmadik generációs Range Roveren sokat nem lehetett változtatni, de lehet így javítani egy már eleve kimagaslóan (hehe) jó autón?
Na, hát lehet. Az a többszáz kilós fogyókúra az nem vicces. Teljesen más vezetési élményt nyújt az új verzió. Sokkal autósabban viselkedik, kevésbé billeg (érdekes, korábban nem tűnt fel hogy billeg...), kevésbé kell kapaszkodnia az úton. A nyolcgangos ZF valami csoda, elképesztő mennyire hatékonyan és csöndben dolgozik. Ha az ember nem figyel, teljesen észrevehetetlen a munkája. A kompresszoros motorral ez a járgány 5mp körül szakít fel százig - és persze az utasfülkében nyugodtan lehet mozartot hallgatni, a Meridian hangrendszer és a gazdag szigetelés miatt a motor egy egész másik helyen harsog: a kipufogónál. A kényelem varázslatos, a műszerek pontosak, a TFT műszerfal jól követhető. Az apró okosságok, amiket Clarkson állandóan hangsúlyoz a Range kapcsán, ott vannak. Egy példa: ha már digitális a műszerfal, mi lenne, ha nem kéne a navigációt nézni irányváltoztatáshoz. Sűrű forgalomban, belvárosokban eléggé megkönnyíti a helyzetet az, hogy a műszerfal közepén megjelenik egy kis piktogram ami mutatja hogy milyen távolságra, milyen irányba kell kanyarodni - adott esetben egy sok irányú kereszteződés valamennyi kijáratát megjelölve, eltéveszthetetlenül mutatva a célhoz vezető utat. Pici dolog, de ezer ilyen van.
Az a bizonyos Meridian hangrendszer az pazar. Az alapkivitelt nem szokták szeretni, nekem is a közepes, 825 Wattos volt a kocsiban. Nem lehet rá rosszat mondani.
A motor, hát az egy kompresszoros, öt literes, 510 lovas istálló. Itt egy video arról, hogy mennyire működik: http://www.youtube.com/watch?v=__OJMhgvcas&noredirect=1

Látom a link nem link, de copy/paste, azt jónapot.

1-2 kevésbé okos dolog: a hátsó kamerát letették a csomagtér-nyitó aljára (korábban a tető vonalán volt az ablak felett). Emiatt könnyen és állandóan koszolódik. Ez nem kicsit zavaró dolog, mivel egy ekkora döggel a tolatás kamera nélkül nem triviális művelet.
Az első ablakoknál továbbra sem megoldott, hogy esőben újjnyira lehúzva ne ömöljön be a víz. A pohártartók kényelmetlenül nehezen tisztíthatóak. Az infotainment menűjét én nem tudom ki tervezte, de biztos hogy felhasználóval életében nem beszélt. Ezek nem kritikus hibák egyik sem, de mutatja hogy van hova fejlődni.

Összességében én azt mondanám, hogy jó irányba léptek a generációváltással, fenománális autót raktak össze, a következő modellévekben lehetőségük van az apróságok kijavítására. Hogy ezt mennyire nem csak én gondolom így, azt talán a jelenlegi, fél- 1 éves várólista is tanusítja.
Ezt az autót azóta eladtam, ami csak annak volt köszönhető, hogy 17000 mérföld és majd' egy év után többet kaptam érte, mint amennyibe nekem került... Hát ez a normál piaci reakció a hosszú várólistára.
Azóta megjött a 2014-es, és bár 1-2 dolgot javítottak rajta (és új funkciókat is pakoltak bele), a legbosszantóbb dolog, a tolatókamera még mindig folyamatosan mocskolódik. Hát, talán majd 1-2 év múlva raknak oda egy pici vízfúvókát. Ha már a lámpáknak van, oda sem lenne nehéz.

Hibalista

- Semmi

Ide hordtam szervizbe

LR Bedford

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2013
Kényelem (10) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 30000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 14 l
Előző autója? Range Rover 2011 HSE Következő autója? Range Rover 2014
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Range Rover 2012 (2020)

További ítéletek (0 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)