A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Range Rover (2002-2012)

Range Rover RANGE ROVER 3.6 V8 D 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

A furge monstrum

Szöveges ítélet

Eloszor is azzal kezdenem,hogy erthetettlen szamomra,hogy az autos berkekben,miert pocskondiazzak annyira,honnan van ez a rossz hire,ebbol adodoan,miert okoz fejfajast egy Range Rover vasarlas elotti dontes? Talan az irigyseg,vagy az oriasi ertekvesztes okoz az emberekben ekkora ellenszenvet? Amikor elkezdtem hangosan gondolkodni,hogy Range Rovert vennek,hat nagy batorsag kellet a donteshez a velemenyek hallatan!
Na de a lenyegre terve ,a pozitivumok:
Orult jo dinamika,gyorsulas meg magas sebesseg tartomanyban 160 felett is! A V8 as hangja visszafogott,de mellette verpezsdito!Allo helyzetbol,gondolkodas nelkul lo ki,nem ugy mint egyes tarsai,ahol a fek mellett a gazon kellett tartani a labat,ha ki akartunk loni!
Autopalya 170 utazo(ezt szereti) mellett 11.5 a fogyasztasa,ez nagyon jo! Automata valtojat sportba kapcsolva minden igenyt kielegit,ha kicsit sietunk,egyebkent pedig nyugodt finom kapcsolasu!
Az auto komfortja lenyugozo,a magas ules pozicio fejedelmi,az uleshutes nyaron feledteti a bor ules hatranyait,a kormanykerek pont kozepen van es nagyon jol beallithato a memoriaval!
Bixenon kanyarkoveto fenyszoroja tenyleg hatasos es hasznalhato! Stb.stb.stb
Atlagos erenyek:
A ki-be szallas az ulteto funkcio ellenere sem egyszeru,ami raadasul csak akkor szolgaltat,ha ajto nyitas elott menyomjuk....ha mar kinyitottuk mar nem ulteti le az autot......en 10 bol 8 szor biztosan elfeledem ami nagyon bosszanto amikor meglatom a melyseget ! Miert nem tud ez ,ajto nyitasra funkcionalni?
A 3 db 12V os aljzat csak gyujtason ad aramot......aki tervezte annak biztos nincs gyereke,de mobil toltot sem hasznal allo helyzetben!
A tolato kamera latoszogeben se a vonohorog,de meg a lokharito szele sincs benne?! Ezt a monstrumot nagy vontathatosagra terveztek,tehat nem kis utanfutok kapcsolasa a valoszinu,hanem a 3.5 T kategorias pl.loszallitoke! Ebbol az kovetkezik,hogy a kameraban rettentoen fontos lenne latni a vonohorgot,foleg ha egyedul van az ember.....ez szamomra erthetetlen!
A csomagtartoba,ami egyebkent megfelelo nagysagu,a leg belso csomagokert beerni szinte lehetettlen a ketszernyu ajto miatt!
A gyari navigacio ostoba es nem felhasznalo barat,annak ellenere,hogy egyszer ezert valaki egy kis auto arat fizette ki......a 20.000ft os VAJTEKU 100x logikusabb,ertelmezhetobb egyszerubb(itt a nagy nyogesnek fing a vege szitu all fent) de minden 2010 elotti luxuskategorias jarmunel hasonlo volt a tapasztalatom!
Vegul a szamomra idegesito erenyek:
A blootuth jo ,ha mar kapcsolatban vagy,de se a fel se a le csatlakozasnal,ne indits/allits le motort,ne nyiss es ne zarj autot,mert beleorulsz a logikajaba!
A gyari isofix karmokba a gyerekulest becsatolni lehetettlen......autos vagyok tehat nem a benasagon mullik!
Na de mindegy......
Mindent osszevetve azt kaptam amire vagytam,nagyon szeretem,sot ha tehetem a kovetkezo a 4.4 es V8 D lesz a 8 seb aut valto miatt! Igazabol megnyugszom ha benne ulok,es remelem en is azok taborat fogom erositeni akik nem csalodtak a markaban!

Hibalista

- Egy motorolaj homero gomba romlott el,ami azt produkalta,hogy minden inditas utan ,erosen morgo tuldusitott motorhangot eredmenyezett par percig! A gomba -30 fokos homersekletet jelzett a computernek,az meg erre dusitotta a motort erosen!
- 12.000ft gomba ara! Csereje egyszeru volt!
- Vezeto oldali ulesfutes erintkezo hiba es egy hatso parkszenzor egyszeru csere!
- Ennyi

Ide hordtam szervizbe

Sajat szerviz!

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2007
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 207000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 20000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? Touareg 3.0 V6 Tdi Következő autója? Range Rover 4.4 V8 D
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (9.0/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Range Rover 2002 (2002)

További ítéletek (7 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)