2 év, 70.000 kilométer, kényelemben
Szöveges ítélet
a 2007-es modell után ültem át ebbe. csábító volt a 2010-es facelift utáni változat, ami ráadásul inkább belül volt fontos, nem kívűl. A kompresszor nélküli V8as is 5 literes lett. A műszerfall 100%ban digitális lett, igazából nincs is műszerfal: az egész egy TFT képernyő, oda rajzolja ki a kompjuter a kilométerórát, a fordulatszámmérőt meg az összes többi információt. Új kijelzőt és szoftvert kapott az infotainment képernyő is. Szebb a kép, többet tud a rendszer. Az audió rendszer 1200 wattos, mélynyomóval. Gyárilag. 5 kamera ad a képernyőn képet arról, hogy mi történik az autó körül. Aztán biztos volt még rengeteg más is. A 375 lóerő komoly lépés az előző változat 320 lova után. A korábban is meglehetősen dinamikus autó jóval fürgébbé vált. Jártam ezzel a kocsival mindenhol. Színház, szálloda, éttermek, dagonya a sárban, stb stb stb. Mindenhol jól néz ki. Mindenhol kényelmes. Mindenhol felismerik, és még mindig nem érzem, hogy negatív reakciókat váltana ki.
Hibalista
- Semmi
Ide hordtam szervizbe
Land Rover Bedford
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 2011 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 70000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 14 l |
Előző autója? | Range Rover 2007 | Következő autója? | Range Rover 2013 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.7/10) |
