Terepes luxustank
Szöveges ítélet
A fékproblámán kívül más gondom nem volt,pedig szinte csak terepen mentem vele. Hobbicélra lett vásárolva, illetve néha-néha autószállító utánfutót cibáltam vele. A vontatáskor csak a járm?szerelvény hosszára kellett figyelni, a menetdinamikát nem befolyásolta az a közel 1,5tonna,ami utána volt kapcsolva. Azon a hegyoldalon,ahol gyalog sem szívesen mentem volna le, ott könny?szerrel haladtunk. Hatalmas rugóutak,nyomatékos,azonban mégis lomha V8-as benzinmotor, s pazar felszereltség jellemezte. A klíma hatásfokára jellemz?, hogy pár perc után inkább éreztem magam egy h?t?kamrában,mint autóban. A gyári gallytör?k jónéhány kisebb bokrot,cserjét,kis átmér?j? fát kivégeztek.
Hihetetlenül robosztus,masszív autó.
Ha egy er?s dieselmotorral lett volna szerelve,még ma is fizetném a súlyadóját...
Hibalista
- Bal hátsó féknyeregtörés, ABS hidraulikaszivattyú kopás.
Ide hordtam szervizbe
Papp Szervíz, Pécel
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1989 |
Kényelem | (6) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 140000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 2000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 18 l |
Előző autója? | B2500 | Következő autója? | Mitsubishi Pajero |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.1/10) |
