A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Freelander (1998-2006)

Freelander 1,8 hardtop 

Az ítélet értékelése
2,3(10 db)

Sarasan vérbeli terepjáró, tisztán elegáns angol telivér

Szöveges ítélet

Sajnos már csak múlt időben tudok róla mesélni ,mert eladtam (bagóért) egy havernak,akinek megmentette az életét.
De amíg használtam,addig csak kellemes élményeim vannak vele.
Gyenge az 1,8-as motor?????!! Mihez képest? Én leléptem vele a 3 liter feletti V6-os pajerót gyorsulásban,pláne jégen,hóban sárban!
Végre 200 fölé mászott,de a BF Goodrich Allterrain lufis papucsokkal is 180-al lehetett vele utazni tartósan 10-12 literes fogyasztással.
Ez mindenhonnan kijött,tóból ,iszapból,olyan homokból,ahonnan az 5,2-es Grand Cherokee-t én húztam ki.
Több autóstársat mentett ki az árokból,számszerint valahol 20 felett,ónos esőben,8 méter mély árokból Opel Omega combit,Erdélyben megáradt patakból Pajerót.
Mivel a Land Roveresek ismerik az autót ,nem kell vetítenem. Szinte az összes Off-Road találkozón ott volt a kocsi,és ebből 1X kellett csörlőzni,de akkor 20 percig húzta ki másik 2 Defi ! 300 méter hosszan 50-80 cm mély mocsár.Onnan a Defenderek sem jöttek elő.
Mindent végig csinált amit a nagyok,a Tisza ártéri erdejeitől,a jéggé fagyott magas Bakonyig,mindent! És sosem hagyott ott.
Nem tudom ki az a koca aki ezzel az autóval elakad,de az egy traktorral is elakadna. Voltak olyan terepgyakorlatok,ahová a Defender sem tudott felmászni,de ez igen. Ez nem is igazán terepjáró hanem TEREPMÁSZÓ . Mindenhol átmászik,a hasát húzva a földön.Természetesen mindenről videót csináltam/tunk,amit a Wallisosok is sokszor láttak. A kocsin soha semmi nem romlott el. A fékbetétek,olajszűrők,és vezérműszíj cserék úgy hiszem majdnem 200.000 kilométer megtétele után (amiből 10.000 szigorú terep)talán elfogadhatóak.
Akinem viszi terepre a drágát az ne csodálkozzon,ha megsértődik a kicsike! A Ferrari is idegösszeroppanást kapna az iszapban! :)
A srác aki elvitte 100 megelőzött főútvonalon egy Pajerót,és a mellékútról nekikanyarodott egy Seat Leon. Most nem részletezném,mi maradt az andalúz csődörből,de nem volt tovább a vérében a versenyzés...az biztos.A Pajerót felkente egy betonkerítésre,ő pedig 80-100-as tempóval a jobb oldalával egy 100 éves akácfának csapódott.
Haver be sem volt kötve Ő fejelte ki belülről a szélvédőt,mégis karcolások nélkül szállt ki a kocsiból.
A Landy elhunyt.. :(
Szóval halottról,vagy jót vagy semmit,és amit eddig leírtam az nem semmi! :)) Tehát a kocsi jó! Nagyon jó! Mindenkinek ajánlom,akinek elege van a tehetségtelen diszkóterepjárókból!
Hihetetlenül biztonságos,erős építésű. Többször csattantak neki,soha nem találtam meg,hogy hol?! Jó jó!! Persze galytörők,lámpavédő rácsok,küszöbvédő csövek,vonóhorog:)))
Majd töltök föl képet is róla,ha sikerül lekicsinyítenem . Igazán magukért beszélő képek lesznek!

Hibalista

- a hátsó ajtó elektromos zárja néha rakoncátlankodott,de emlékeim szerint sosem kellett cserélni.
- Ahhoz képest,hogy mit kapott.........semmi.
- futóműben a "kutyacsontok",vezérműszíj feszítő görgő,hátsó kipufogó dob (mondjuk elég sokat volt víz alatt)
- ja és az óra........hát az kész! :)))
- Az valami japán,vagy taivani vacak,mert általában 2 hónapig működött.Míg gariba cserélték,addig cseréltem 4-5ször,de 70 rugót azért már nem adnék egy olyan szarért.
- A rüki reccsen egyet.....mindig ,ha gyorsan kapcsoljuk.de sosem volt gond vele,hozzá lehetett szokni,olyan volt mint Cindy Crowfordon a bibircsók....ez volt a szexepilje.)))))))))))

Ide hordtam szervizbe

Wallis pest még a régi Váci u 45-ös cím..de már az is csak történelem :)
Nagyon profik voltak a srácok,mindig minden raktárrol volt.
Egyszer terepen nekitolattam valami bazi sziklának a sötétben,és eltrafáltam a bal hátsó irányjelzőt a lökhárítóban.
12,500 forint volt darabja,vettem vagy 3-at belőle..für alle felle
Minden olcsó volt hozzá,a Land Rovert magát leszámítva!

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Wallis Duna Könyves Kámán Krt.
Itt úgy szervizeltek,hogy telefonon beszóltam,mire odaértem,már gurultam is az emelőre,alig tudtam kiugrani a kocsiból.
Mire a kávémat megittam az ügyfélszolgálaton,addigra kész is volt a féktárcsa fékbetét csere......szerintem az egész nem tartott 30 percig.
A kávéjuk viszont ihatatlan! :)) ja és péntek délután fél 5 volt!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (3) Évjárat 1999
Kényelem (7) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (10) Vezetett km 185000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? S6 Következő autója? Mercedes CLK 200 Kompressor
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.8/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Freelander 1998 (1998 - 2006)

További ítéletek (32 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)