Rovarnak hivom
Szöveges ítélet
Nekem ami a jót jelenti az atoval kapcsolatban.
Tetszik az hogy magasabb a sima szmély autoknál.
Tetszik a téli utakon a maga bizosság a tudat, hogy nem akadok el olyan kőnnyen. Igaz terepen ritkán használom de mentem már erdei utakon és kitünően álta a terepetis. Tetszik az hogy jól kilátok belőlle. Igaz magas nővésü embereknek nem ajánlanám. 178 cm- vagyok és mindig surolja a fejem a tetőt.Tetszik a kényelme pedig igazábol nem nagy autó. A fogyaztásával is megvagyok elégedve. autómata dizel 10-11 l. szerintem reális. 150-160 km/h simán viszi.minden nagyobb motor zaj nélkül(jó autopályán !)
A negatív oldala drága az alkatrész !!! kicsi a csomagtaroja eléggé zőrőg menetközben ha egy picit rosszabb az utminősége. Elég lomha . Álló helyzetből Ki pattanni egy utkereztedésből szerintem nem ajánlatos....
Hibalista
- A két év alatt mióta nállam van Szinte semmi olyat nem tapasztaltam amire panaszom lett volna. A kötelező dolgokat megkapta. 7 évesen mondhatom tőkéletes. Aztán egszer csak egy novemberi esti orában índitani szeretném de nem indul. Az öninditó szegény küszködött de nem akart indulni. Este 10 óra kinek szoljak mit csináljak mentem volna haza. Hát lessz ami lessz felhivtan egy rover specialistát. Érdeklőttem mi lehet a baj mit csinálhatok.Aztán csak annyit mondott várjak egy fél órát aztán inditsam ujra. és bizzak a csodában. Jó!...
- követtem az utasitást. Beindult !!! Utána még egy párszor megcsinálta hogy nem akart indulni kicsi várakozás után mindig indult. Tudtam hogy hosszú távon nemszabadna ígyhagynom de kihuzom karácsony utánig a szervizelést. Igy is volt. Aztán egy ujabb várakozás után. végre megint elindult De rettenetes hangon kerepelni kezdett. Szinte megijedtem mint egy traktor. Uristen milett vele !!! Gondoltam vége. Mégegyszer inditom kerepel kicsit nagyobb gázt adok elhalgat a kerepelő hang. 1000-es fordulat alá esve újból zőrőg gázt adók elhalgat.Gyorsan hazamentem vele minden gond nélkül és szervesztem az elszállítását a szerelőhőz. Itt már nem kockáztatok muszály a szerviz. A szerelő 1 hét után kőzli van két hire a számomra az eggyik rossz a másik mégrosszabb. A kerepelő hag megoldva javitva .Edig ismeretlen okból kifolyolag az ékszily tárcsa elkezdett csuszkálni és a motor oldalához verödött ettől volt a kerepelő hangja. A leállás pedig az üzem anyag kompresszor kezte felmondani a szolgálatot. Amit cserélni kell. ami nagyon huzós. A javitott 150 e ft az új 200 e ft felett lett volna. Én a javitott verziót választottam. Az egész szerelésért 260 e ft plussz az elszállítás a szervizbe baráti áron 120km 10.000 e ft. Egy hetet birt aztán megint kezte a leállásokat. Nemtudom eldönteni mit utáljak az autót vagy a szerelömet akire csak mindig jót hallóttam. És aki más autokhoz nemnyul csakis roverekhez !!!! Szoval biztos hogy érti a dolgát. Mérgelődtem áá!! eladom...
- Igaz 1 milliót már esett az ára mióta megvettem . Eladom... Aztán ahányszor bele ülők ujból vezetem mindig megesik a szívem rajta és adok neki még 1 esélyt. Nemtudom miért de szeretem. Hát ennyi a tapasztalatom
Ide hordtam szervizbe
SZIJÁRTÓ ISTVÁN csepel
tel:06 70 339 3393
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2001 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 98000 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 45000 |
Szerviztapasztalat | (2) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | g astra | Következő autója? | – |
Ennyire szerette | (9) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.3/10) |
