Kapcsolatunk most a csúcson van
Szöveges ítélet
A járgány terepen jó (ha nem akad fel sárban és hóban elmegy, dűlőúton lehet kenni neki), egyébként nem egy idegbeteg az 1.8 l-es motor, de autópályán a megengedett sebesség felett lehet vele tartósan utazni. Kényelmes, de a váltót nehéz a megfelelő fokozatba kapcsolni. A szélvédőt nem lehet meleg levegővel fúvatni, mert szélvédő állásban automatikusan a klíma bekapcsol (téli szélvédőolvasztás hideg levegővel!!!).
A gáz 13000 km-es korában került bele, bánom, hogy nem korábban...
A legnagyobb gondja az AC pumpa haldoklása volt, ami többszöri vontatásra ítélte a kocsit.
Hibalista
- 1. Fűtéskapcsoló, bal elülső sárvédő bolhája, ajtózár, beázó hátsó indexbúra, mindez 3000 km-en belül.
- 2. Hátsó diffi szimmering kb. 33000 km-nél.
- 3. Ülésdöntő bowden kb. 60000 km-nél.
- 4. Fékbetétcsere elöl kb. 65000 km-nél.
- 4. AC pumpa kb. 73000 km-nél.
- Utóirat:
- 100.000 km-nél utólérte a benzines rover motorok végzete: a hengerfejtömítést cserélni kellett a hosszú-hosszú csavarokkal együtt.
- De ezt már az új gazdája fogja élvezni...
Ide hordtam szervizbe
Márkaszervízben (W.Duna) csak a legelső garanciális pár apróságon volt egyetlen alkalommal, de zsiványkodásuk és a gáz beszerelése miatt inkább saját mesteremhez hordtam, lemondva a garanciáról (nem is bántam meg).
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2003 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 3 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 100000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | Ranger 2.5 4x4 | Következő autója? | Land Cruiser HDJ80 4.2 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
