Megbízható, biztonságos tank, nagyon kezes
Szöveges ítélet
3 hónapos az autó, eddig 11e km-t tettünk bele. Teljesen hibamentesen futott, kényelmesen vezettem 1200 km-t egy nap alatt, nagyon jók az ülések, autópályán 130-160 közti utazósebességet könnyedén veszi, a max 185-öt 6-ban 3000-es fordulaton hozza. A fogyasztása autópályán nem ment 11 liter fölé végsebességen autózva sem. Nekem bejön.
Egy év eltelt a fent leírtak óta, az autóban újabb 22.000 km. A lelkesedésem töretlen, az egy kötelező szervízen kívül (24 ekm-nél) semmi baja az autónak. Indul, megy (bárhol, bármin keresztül) és teszi a dolgát. Az összes hiba egy db féklámpaizzó csere. Illetve 2x előfordult, hogy tempomat kapcsolók nem reagáltak menet közben, de megállás és újraindítás után minden Ok.
Ha nagyon szőrös szívű akarok lenni, akkor a 7 üléses kivitelnél (a mienk ilyen) nem lenne szabad kihagyni a leghátsó hangszórókat (ami csak a legdrágább hifiben széria) mivel hátul ülő kölök nem hallja a rádiót, csak ha ordít az egész cucc. Namost egy kiadós úton vagy órákig hallgatod a Pom-pom meséit vagy a Túl a Maszethegyen-t halláskárosodás határán, vagy a hátul ülő gyermek érzi magát másodrendű polgárnak.
Mindenesetre ez legyen a legnagyobb gond egy autóban.
Bosszantó, hogy a navigációhoz még mindig nincs Mo. térkép, lassan már a Suzukiban is széria lesz, a potom 800 eFt-os navigáción pedig továbbra is csak egy iránytűt lehet nézegetni.
A szervízt le kellett egy kissé pontoznom, mert erősen az volt az érzésem, hogy zavartam a rendes napi ügymenetet azzal, hogy ügyfélként megjelentem. Bokros kávézgathatnék közepette az autó lemosása (belső takarításról ne is álmodjunk) már nem is fért bele az egész napos semmi baja az autónak szervízbe. Különösen azért bosszant, mert amikor vettem az autót, rákérdeztem, hogy mivel tisztítsam a bőrkárpitot (világos bézs), amire azt mondták inkább ne próbálkozzak, majd ha jön szervízbe kitisztítják. (hahaha)
Ez a Cél motors, a kocsival továbbra is meg vagyok elégedve. Nyeli a csomagokat mint egy álom, nagy és kényelmes belül. Nyitott 6. üléssel a fél csomagtartó is röhögve nyeli el 2 felnőtt 3 gyerek csomagjait. A légrugózás kitünő, az 5-ös BMW olyan mellette mint egy rázógép.
Most is csak ezt venném.
Hibalista
- Eddig semmi.
Ide hordtam szervizbe
Cél-Motors
Értékelése: 6
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 2006 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 33000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | 807 3.0 V6 | Következő autója? | u.a |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (8.3/10) |
