A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Discovery (2004)

Discovery 3.0 TDV6 S 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Ez nem SUV

Szöveges ítélet

5 hónapja hoztam be Ausztriából. Ott az itthoni ár feléért sikerült hozzájutni. 200e km (nem lett tekerve az óra, tulajdonostól vettem számlákkal, igazolt szervíztörténettel), ami osztrák és svájci autópályán került bele nem hagyott nyomot az autón. Minden tökéletesen működik, minden masszív, minden jól átgondolt mérnöki munka eredménye. Az európai piacon kapható legszélesebb terepjáró (NEM SUV!) 202cm széles, magassága 3 fokozatban állítható, a légrugó az egyik legjobb benne. Előző range Roveremben is volt, ott nem volt a helyzet magaslatán a rendszer, valószínűleg a karbantartás hiánya és az elöregedett tömítések miatt. Angliából új légrugó lengéscsillapítóval együtt 35-50e HUF. 7 évente érdemes cserélni, de ennyit megér az a kényyelem amit nyújt. Autópályán kultúrált, 140-nél 10 liter, város 12-13 (13 télen amikor megy a kiegészítő kályha), terepen pedig... Nem nyöszög, nem csörömpölnek a kárpítok, nagyon minőségi összeszerelésű az autó.
Mintha sikerült volna kijavítani szinte minden idegesítő hibát ami az elődoknél volt.
A felező váltó jól jön ha nagyobb vasat kell kihúzni valahonnan, a kapcsolható összekereket hiányolom, de eddig nem is vettem észre mikor kapcsolt be vagy ki.
6-os automata váltó ekkora futásteljesítménynél sem rángat, olyan mint az új. Sajnálom hogy nem a 245 lovasat vettem, ez csak 211 de elférne még egy kevés.
Még egy érdekesség, nem néznek vele bűnözőnek mint egy X5, vagy ML-el, és előzékenyebb a többi autós is. Valahogy nem tudják hova tenni a márkát ami nem is baj. Réteg modell, itthon nem látsz benne "csácsumicsá"-t és "tesó"-kat.

Hibalista

- Eddig még semmi

Ide hordtam szervizbe

Saját magam

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 2011
Kényelem (9) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 198000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 5000
Szerviztapasztalat (10) Átlagfogyasztás 12 l
Előző autója? X5 Következő autója? Discovery
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Discovery 2004 (2004)

További ítéletek (12 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)