Csak türelmes rajongóknak vagy mazochistáknak TD5
Szöveges ítélet
Szeretem, de el fogom adni. Masszív, lehet pakolni, sok hely, elmegy mindenhol, magas-jó kilátás előre, chip tuninggal brutál erő, egyszerű terepjárós külső-belső kinézet, kényelmes eltekintve a terepjárós felfüggesztéstől, de az megszokható.
Eladom, mert: rettegek beindítani (mikor fog ismét valami történni), nem győzöm pénzzel a javításokat (lehet, hogy megjavul, de lehet, hogy még 2x ennyit felzabál), külföldre nem merek vele elindulni,
Hibalista
- 120 000 km előtt (tudomásom szerint): hűtő kilyukadt, légrugó elszállt, hátsó ajtó szorult,
-
- 120 000 után (tapasztalat): vízpumpa meghalt (80e), hűtés csövek kilyukadtak (20e), új légrugó elszállt (80e), 2-es hengerfej meghalt (130e), üzemanyagpumpa meghalt (80e), automata sebváltóból olajfolyás tömítés csere (70 e), terepváltó olajfolyás tömítés csere, ülésfűtés vezetéke elszakadt (ülés persze kilyukadt), kéziféket folyamatosan utána kell állítani (2000-es fordulatnál berezeg).
-
- Munkadíj kb ugyanyennyi.
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 120000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 30000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 12 l |
Előző autója? | Cordoba | Következő autója? | Hyundai Terracan |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
