A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Land Rover » Discovery (1989-1998)

Discovery 300TDI 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Nagyon eljárt felette az idő, nagyon.

Szöveges ítélet

Nagyon szerettem használni a terepen, és nagyon boldog voltam, amikor megváltam tőle.

Tanyán élünk, gazdálkodunk, napi 15-45 km földutas használattal. Nem off-roadozunk, de nekünk a mindennapi környezetünk a terep. Ez sok mindent megmagyaráz.

Egy lehasznált, de már egymilliós ráfordítással rendelkező felújításban lévő autót vettem, amire még én is ráköltöttem vagy másfél millió Ft-ot. Műszakilag rendbe raktam, de állandó karbantartás mellett folyamatosan szervizelni kellett, mert egyszerűen gyenge minőségű az egész konstrukció. Plusz rohad a kasztni, de nagyon durván. A gyári alkatrészek gyenge minőségűek pl. egy japán terepjáró gyári alkatrészeihez képest.

Ha eltekintünk az állandó meghibásodásoktól és az emiatt bekövetkező folyamatos leállásoktól, akkor azt kell mondani, hogy terepen fantasztikus élmény vele dolgozni. Soha nem hagyott cserben (persze vezetni is tudni kell)! Húztam ki vele elakadt kamiont és elakadt traktort dupla szerelvénnyel. A városban ellátsz a többiek feje felett, és a kereszteződésekhez érve mindenki megadja az elsőbbséget, még az is akinek elsőbbsége van veled szemben :)
Országúton 90-110 km/óra, és a világból kivisz (de inkább 90).

Viszont:
Ha nem bírod elviselni, hogy folyton csöpög-folyik belőle valahol az olaj, akkor nem a te autód. Olyan embernek sem ajánlom, akinek csak egy autó fenntartására van pénze, mert hol lesz üzemképes autója, hol nem lesz. Második, de inkább harmadik autónak jó lehet - de annak meg minek?
Költséges, napi bosszúságokat okoz, nagyon eljárt felette az idő. Nagyon.

Soha többet Land Rovert...

Hibalista

- Gömbfejek, kerékagyak, kerékagyanyák, kerékcsapágyak, stabilizátorrúd, féktárcsák, féknyergek, fékbetétek, kardántengelyek, kardánkeresztek, önindító, motorblokk, himbaszelep, himbatengely, (egy korábbi márkaszervíz-javítási hiba miatt!), hengerfej, hengerfejtömítés, szelepfedéltömítés, porlasztócsúcsok, hűtővízcsövek, kormánymű, kormányszervó, turbó, turbócső, akkumulátor, első fényszórók (tompított), hátsó lámpatestek, vezetékelés beázott, ajtó kilincsek, központi zár, indítózár, visszapillantó tükör elektromos motor, ülések, ajtózár... - - Szinte az összes kopóalkatrész.

Ide hordtam szervizbe

László Tomi, Petőfiszállás - kiváló!!!

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (8) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (5) Km vásárláskor 298000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 90000
Szerviztapasztalat (4) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? RAV4 Következő autója? D-MAX
Ennyire szerette (7) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Land Rover Discovery 1989

További ítéletek (16 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)