Nagyon eljárt felette az idő, nagyon.
Szöveges ítélet
Nagyon szerettem használni a terepen, és nagyon boldog voltam, amikor megváltam tőle.
Tanyán élünk, gazdálkodunk, napi 15-45 km földutas használattal. Nem off-roadozunk, de nekünk a mindennapi környezetünk a terep. Ez sok mindent megmagyaráz.
Egy lehasznált, de már egymilliós ráfordítással rendelkező felújításban lévő autót vettem, amire még én is ráköltöttem vagy másfél millió Ft-ot. Műszakilag rendbe raktam, de állandó karbantartás mellett folyamatosan szervizelni kellett, mert egyszerűen gyenge minőségű az egész konstrukció. Plusz rohad a kasztni, de nagyon durván. A gyári alkatrészek gyenge minőségűek pl. egy japán terepjáró gyári alkatrészeihez képest.
Ha eltekintünk az állandó meghibásodásoktól és az emiatt bekövetkező folyamatos leállásoktól, akkor azt kell mondani, hogy terepen fantasztikus élmény vele dolgozni. Soha nem hagyott cserben (persze vezetni is tudni kell)! Húztam ki vele elakadt kamiont és elakadt traktort dupla szerelvénnyel. A városban ellátsz a többiek feje felett, és a kereszteződésekhez érve mindenki megadja az elsőbbséget, még az is akinek elsőbbsége van veled szemben :)
Országúton 90-110 km/óra, és a világból kivisz (de inkább 90).
Viszont:
Ha nem bírod elviselni, hogy folyton csöpög-folyik belőle valahol az olaj, akkor nem a te autód. Olyan embernek sem ajánlom, akinek csak egy autó fenntartására van pénze, mert hol lesz üzemképes autója, hol nem lesz. Második, de inkább harmadik autónak jó lehet - de annak meg minek?
Költséges, napi bosszúságokat okoz, nagyon eljárt felette az idő. Nagyon.
Soha többet Land Rovert...
Hibalista
- Gömbfejek, kerékagyak, kerékagyanyák, kerékcsapágyak, stabilizátorrúd, féktárcsák, féknyergek, fékbetétek, kardántengelyek, kardánkeresztek, önindító, motorblokk, himbaszelep, himbatengely, (egy korábbi márkaszervíz-javítási hiba miatt!), hengerfej, hengerfejtömítés, szelepfedéltömítés, porlasztócsúcsok, hűtővízcsövek, kormánymű, kormányszervó, turbó, turbócső, akkumulátor, első fényszórók (tompított), hátsó lámpatestek, vezetékelés beázott, ajtó kilincsek, központi zár, indítózár, visszapillantó tükör elektromos motor, ülések, ajtózár... - - Szinte az összes kopóalkatrész.
Ide hordtam szervizbe
László Tomi, Petőfiszállás - kiváló!!!
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1997 |
Kényelem | (5) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 298000 |
Megbízhatóság | (5) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (4) | Átlagfogyasztás | 10 l |
Előző autója? | RAV4 | Következő autója? | D-MAX |
Ennyire szerette | (7) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.5/10) |
