Döglődő angol beteg!
Szöveges ítélet
A Defender 110-est néztem éveken keresztül... lehet, hogy ezért esett ilyen rosszul... Szóval az autó 170.000-ben jött, részt vett egy standard offroad versenyen (MVásárhely), egy találkozón (Borszék), vontatott kb 250 km-t. Ezenkívül ment 800 km-t aszfalton, összesen a kezem alatt 1500 km-t. Jelzem, 324-es aro-ból ültem át... Ez alatt az idő alatt az autónek elszakadt 3 alkalommal a vízslagja, illetve kopogott vmi a futóműnél. Csapágy kiment, vitte magával a féltengelyeket, agyat stb. Miután kihozom a szervízből, az M3-son elfolyt, gyakorlatilag kirobbant a vízcső, természetesen megsült a motor... Motorcsere, kuplung, önindító, összesen 950.000 ft. Miután kész lett, elindult hazafelé, Székelyudvarhelyre... majd 170 km megtétele után megdöglött. Megállt a motor és többet nem indul. Jelenleg ott vagyunk, hogy vettem 9500 EUR-ért, majd 650.000 ft és megint 950.000 ft. Ja és megint nem működik ezért a pénzért... Amíg használtam, a következőket tudom mondani: erős motor, de pörgetni kell, hogy leadja a nyomatékot. Terepen jól megy, de nem megy jobban mint a 244-es benzines, vagy Andoria motros ARO. Max sebessége 130. Az úttesten 3-4-ből fordul, féktávolsága a tehervonatéval vetekedik. Véleményem szerint az ARO-nál nem jobb, csak nagyobb az image, iszonyatosan drága az alkatrész, nehéz beszerezni. Kényelmetlen kocsi, zajos, primitív. Nem tudom, hogy az előttem szólók hol használták az autókat, de én a hegyekben akartam használni... ha bírta volna. Sajnos, nagyon nagy szomorúsággal, hisz egy álom halt meg bennem, senkinek nem ajánlom az autót, legalábbis nem az 1999-es gyártású 2,5TD5-ös motrut.
Hibalista
- Az autó 171.000 ben felnyalta a csapagyait, előszőr a jobboldali elsőt, majd 54 km után (hisz haza kellett jönni), a féltengelyt, elszakította fékvezetéket, a kerékagy is megdöglött. Ez közel 1000 EUR, székelyudvarhelyi szervízben.
Ide hordtam szervizbe
Ezután, kiment Debrecenbe, ahol az utolsó 50 km-n megdöglött a baloldali csapágy is, természetesen a féltengelyt is vitte magával. Itt kapott difi zárat, elsőt, hátsót, csapágyakat stb, összesen 650.000 ft értékben. Ezután motorcsere ugyanannál a cégnél, majd megint megdöglött hazafele... most itt tartunk, hogy megy vissza...
Értékelése: 2
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1999 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 170000 |
Megbízhatóság | (3) | Vezetett km | 1500 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | 324, Spartana | Következő autója? | nem tudom |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.5/10) |
