Az angol traktor
Szöveges ítélet
Meg kell, hogy mondjam én egyáltalán nem vagyok elragadtatva ettől az autótól, mint az elöttem szólok.
A cég 16 autót vásárolt, azóta 2-4 folyamatosan szervizben van, és nem sok esély van rá, hogy valaha is használni tudjuk mindet egyszerrre.
A kényelem csapnivaló, normálisan vezetni csak úgy lehet, ha az ember letekeri az ablakot és a könyöke kilóg.. Vagy megy mint a menő takony gyerekek félig elfeküdve a középkonzol felé...
Terepjáró kápessége nagyon jó, bár télen folyamatosan akadtunk meg a hóban, ennyit életemben nem ástam kocsit, és a sárban is megragad néha-néha... De egyébként szinte mindenhonnan kihúzott már minket. /ha meg nem akkor jöttek az ukránok UAZzal meg URALlal:)))
Télen meg lehet benne fagyni - igaz elég extrám hidegekben használtuk, gyakran volt minusz 28 körül - persze csak abban az esetben ha egyáltalán elindul. Szerencsére volt 1-2 szabadnapunk amikor úgy döntött, hogy nem indul és otthon maradhattunk:) A hátsó ülésen ülők készüljenek fel rá, hogy télen lefagyhat a lábuk. Persze ezen segithet az állófútás, de ilyen árért már lehetne valami normális fútés benne...
Ja, és magasabb mint 180 cm-es ember ne nagyon próbálkozzon a kényelmes vezetéssel...
Most nyáron csak a légkondival van a gond, a kocsik légkondi csövei egyszerúen leszakadnak, aztán várjuk az alkatrészt 1-2 hónapig...
Azoknak ajánlom a kocsit akik nem mindennap dolgoznak vele 10-12 órákat, és főleg nem baromi hidegben...
Hibalista
- klimacsövek, fékpofák /folyamatosan/ belső kapcsolók, műszerek világitása,kézifék
Ide hordtam szervizbe
Ukrajna
Értékelése: 1
Képek az autómról
Fenntartási költség | (3) | Évjárat | 2005 |
Kényelem | (2) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (7) | Vezetett km | 25000 |
Szerviztapasztalat | (3) | Átlagfogyasztás | 13 l |
Előző autója? | patrol 2.7tdi | Következő autója? | amit a következő cég vesz:))) |
Ennyire szerette | (3) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (3.2/10) |
