Koszcsomó
Szöveges ítélet
Hol is kezdjem??????????
Eccerűen'Land Rovert akartam, mert ültem egy barátom a Defenderében jó 10 éve. Megfertőződtem. Eljött az idő hogy megkomolyodjak és elkezdtem nézegetni a használt Land Rovereket a neten. Először a Defiket, aztán szembe találtam magam a Seriákkal. Nagy szerelem volt első látásra. Veszett alkudozás után Kaposvárról vettem egy " napi használatban lévő"( csapatás a présházig meg vissza) rendszámos példányt 800 k-ért. Trélerrel "szakszervízbe" nem részletezem de végül majd két hónap alatt lábra állították 400 k-ért :-/ majd egy évet használtam.
Jelelnleg nagy generál tárgyát képezi.
Most már az alváz horganyozva porfestve várja az összeszerelést. Minden horganyzott karosszéria elemet újra horgyanyoztattam, felniket porfestettem.
Sajnos a motor nagyon ette az olajat nem lehetett megkerülni a szétszedést, hengerfej nagygenerál, szelepek,előkamrák szelepvezetők cseréjét. Kiderült hogy az olajevést a 4. dugattyú törése okozta egy 1x1 cm mértű darabot sikerült a technikának kiköhögni károsodás nélkül. A hengeren 0.03 mm kopást mértek, a főtengely 34 év után alapméretes:-) lehet hogy tényleg csak 92000 kilométert futott:-)Sajnos a karosszéria elég viharvert volt leginkább olyan mintha baseballl ütővel verték volna körbe, ez még nagy küzdelem lesz:/
Remélem január végére összeáll a dolog mert OT vizsgára szeretném vinni.
Alkatrész a paddock-tól egy igen igen jó barátom segítségével és Nagy Sándortól Törökbálintról, tőle jó tippeket is kaptam a szereléshez.
Ha valaki hasonló elmebajra vetemedne tanácsolom keressen egy megbízható vidéki szerelőt mert ez a technika UAZ bonyolultságú nem igényel " szakszervizt", az alkatrészeket pedig rendelje neten, az angolok nagyon segítőkészek és eléggé megbízhatóak.Az alkatrészek tényleg elég olcsóak , bár sok kicsi sokra megy:(
Végül az élményről:
Leírhatatlan :-) Az egyik kolléga egyszerűen annyit mondott róla miután ült benne " EZ EGY VIDÁMPARK!!!!!!!!!!!" Férfias autó férfiaknak. Nincs szervókormány, négy dobfékje van, a fékszervó csak jelzés értékű. Zajos, ráz kegyetlenül, ősszel már igen hidegek vannak benne, viszont nyáron a szafari tető ellenére dögmeleg. De nem cserélném el semmiért. Várom már nagyon hogy újra nyeregbe szállhassak:-)
Hibalista
- Gyakorlatilag semmi és minden:-) - Ment amíg az újáépítésre szét nem szedték. - Ami javítva lett: - kuplung - váltó - fékmunka hengerek-fékcsövek - alváz(szemcseszórás, horganyzás, porfestés) - elektromos rendszer - ülések - Ami javítás alatt van: - motor, - központi fékhenger - futóművek - kaszni - minden gumi csere
Ide hordtam szervizbe
Landy CenterInkább nem részletezem, asszem ez magáért beszél.
Értékelése: 1
Másik szerelő értékelése
Nagy Norbi Homorogd
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (1) | Évjárat | 1980 |
Kényelem | (1) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (10) | Km vásárláskor | 92000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 8000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 11 l |
Előző autója? | 206 | Következő autója? | nem lesz másik |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.9/10) |
