Elegáns törpe
Szöveges ítélet
A formajaba szerettem bele, kisauto letere nem csak noknek all jol. Nyolc szelepes motorja nem hagy kivannivalot maga utan, munkaba jarasra, rovidebb videki utakra elegendo. Valtoja japanosan konnyen jar, jo hosszu attetelekkel. Belso tere irtora praktikus, rengeteg pakolohely, igaz Budapesten vetek barmit is elol hagyni. Keresztben a muszerfal panel gyakorlatilag egybefuggo pakolohely, levenhogy a muszeregyseg kozepre kerult. Sajnos nincs az alja gumirozva, igy fordulhatott elo, hogy a frissen beszerzett dupla sajtburger egy balkanyarban kicsusszant a jobb elso nyitott ablakon. :)
Felszereltseg: legkondi (manualis), elektromos ablakemelo (erdekes modon csak addig mukodik, amig nyomom a gombot) eddig minden automban a jobb elso ablak csigalassusaggal vanszorgott, foleg hideg idoben, itt sincs maskepp. Allithato magassagu kormany es ules. Jo szolgalatot tett, kenyelmesen be lehet loni az ulespoziciot. Erdekes megfigyeles, hogy a kormanyoszlop kozepe es az en mertani kozepem nem esik egybe, emiatt hosszabb tavon nem kenyelmes vezetni. Szervokormany: van. Elektromos elso fenyszoro allitas. (iszonyatosan eldugva ket ules koze.)
Negativumok: ablaktorlo intervalluma tul gyors, ablakmosassal nem jar egyutt a torles is, igy kenyelmesen nem lehet mosni es torolni, nekem kicsit kemeny rugozas. Maskulonben nagyon szep elegans megbizhato kisauto Fiat alapokon, de nagyobb presztizzsel.
Hibalista
- jobb hatso lampa - 4000
- elso lengescsillapito - 30000
- rangatas - 7000
- belso keringetes motorja zarlatos lett
Ide hordtam szervizbe
Gyarinak kozelebe sem megyek, csak kis muhelyekbe.
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1996 |
Kényelem | (7) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (6) | Km vásárláskor | 100000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 10000 |
Szerviztapasztalat | (7) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | Xantia | Következő autója? | C4 |
Ennyire szerette | (8) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (6.7/10) |
