A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Y10 (1985-1995)

Y10 1,1 LX Selectronic 

Az ítélet értékelése
3,0(1 db)

Szerelem

Szöveges ítélet

Hogyan került hozzám? 19 évesen, garázsból, kicsit karcosan, makulátlan belsővel, és le sem írom hány kilométerrel - szemtelenül kevés. Talán Ő az egyedüli CVT-s Lancia Y10 hazánkban. A hangulata magával ragadó, igényes megoldások mindenhol színben és minőségben egyaránt: tengerkék plüss betétek, fekete műszerfal, fehér tetőkárpit. Elfogultan azt mondom a legszebb kisautó a mai napig - természetesen az új ypsilonok azért megszorongatják. Napfénytető, elektromos ablakok és központi zár, mindez 1989-ből, kisautó kategóriában. A rugózás a mostani kisautókéval össze sem vethető: kényelmes, nem dobál, mégis fekszi az utat (viszonyítási alap: Yaris 2005, Punto: 2004). A váltója fokozatmentes automata, lehet utálni, imádni - én az utóbbiak táborába tartozom. Ha kell iszonyat alacsony fordulaton tartja a fordulatot 80km/h-nál is, ha pedig erő kell, lehet hallgatni az 1,1-es FIRE motor hátszőr-állító hangját. Az orgánuma nem egy egyéjszakás kaland, aki hallotta sokáig nem felejti - talán a legszebb kisköbcis motorhang, amit hallottam. Gurgula, üvöltés, bluggyogás, mormogás. All in one. Városi használatban piros lámpánál a mai napig okoz meglepetést a maga 56 ló biztosította erejével. Ugye, ugye az a kínos másodperc, mire megvan a kettes, meg aztán turbólyuk, miegymás - addig nálam csak konstans húzás, többnyire el. A város végét jelző táblánál persze véget ér a győzelmi mámor, marad a csendes kúszás. Vége valahol 150 körül van, én 144-ig próbáltam egyszer, de azt is csak kiváncsiságból. Mai tömegautókból átülve mosoly, mosoly és mosoly.
A végére pedig: minden hiedelemmel és urbánus legendával szemben nincs korrózió.

Hibalista

- eddig semmi

Ide hordtam szervizbe

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1989
Kényelem (8) Használati időtartam 0 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 58000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 7 l
Előző autója? Yaris, Hilux Következő autója? Lancia
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Y10 1985

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)