A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Y10 (1985-1995)

Y10 1,1 Avenue 

Az ítélet értékelése
1,0(2 db)

Elfogult vélemény...

Szöveges ítélet

Első autónak vásároltam, mert hirtelen kellett valami tanuló vas...
Őt kaptam a sorstól 200 000 erős magyar Forintért...
Régóta a barátom családjában mozgott, keveset futott és karbantartották rendesen...
Szerkezetileg és motorikusan is egyben volt csak hát a rozsda, de az ilyen korú olasz autónál természetes bár nézzünk meg egy hasonló korú német vagy japán autót(Ugyan ez a szitú)...
Szidják az olasz autókat az elektronika miatt amivel eddig ugyan nem volt bajom, de felhívnám a figyelmet, hogy mint a legtöbb olasz autóban ebben is Bosch dolgozik...
Továbbá vezettem már Focust és sok más agyondicsért csodát, de kényelemben sehol nem volt mint az én kis masinám...
Gondolkodjunk el hogy ezeket az autókat 1985-től gyártották és alapfelszereltség volt az állítható kormány, a villanyos ablak és a központi zár...
40KW a teljesítmény ami ugyan kevés, de városi forgalomban viszi a 820KG-os kasznit...
Egyszóval dinamikus és praktikus mint fogyasztását, mint menettulajdonságát tekintve...
Sokan lebecsülik a formája, a mérete és a gyenge motor miatt, de azért olykor szoktam meglepetést okozni a Suzukis vagy Opel Corsás tizenéves suttyóknak...
Lámpától lámpáig jó vagyok, de hosszabb távon valóban gyenge...
Én csak ajánlani tudom mindenkinek bár nehéz ma már szép állapotú példányt fellelni belőle ráadásul nem sok van belőle az országban...
Ebből adódóan számolni kell az alkatrész problémákkal, mert például küszöbön kívül szinte lehetetlen mást találni hozzá már ami a karosszériát illeti...
Futomű illetve motor szempontjából van minden középkategóriás áron...
Elnézést kérek, ha kicsit elfogult vagyok, de szerintem az első autójához mindenki ragaszkodik főleg, ha maga keresi meg rá pénzt...
Ugyan öreg, ütött kopott és kicsi, de az enyém és nincs rajta hitel...


Hibalista

- Öreg autó mentségére legyen mondva... - Fő probléma, hogy rohad és nem kicsit... - Pályafutásunk kezdődött két darab küszöbcserével illetve kettő darab folt kihegesztésével az alján(70 000Ft+a festés amit otthon oldottam meg)... - Kétszer hagyott a parkolóban, de mindig hazavitt(Aksi hibája és nem az elektronikáé ami persze Bosch, de no comment)... - Most úgy alakult, hogy kerékcsapágy csere(15 000Ft-25 000Ft/db) illetve lesz egy hátsódob cserém is(10 000Ft-20 000Ft)...

Ide hordtam szervizbe

Székesfehérvár Palotai út Simug műhely...Mindenkinek ajánlom őket értenek a dolgukhoz legyen az szimpla gumi csere vagy más...

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Karosszéria lakatos a Videoton stadion környékén...Na őt nem ajánlom kókány munkát végzett...

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1995
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 155000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 11000
Szerviztapasztalat (8) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Csak is olasz jöhet szóba... Alfa vagy Lancia...
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? igen
Verdikt (8.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Y10 1985

További ítéletek (10 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)