Elfogult vélemény...
Szöveges ítélet
Első autónak vásároltam, mert hirtelen kellett valami tanuló vas...
Őt kaptam a sorstól 200 000 erős magyar Forintért...
Régóta a barátom családjában mozgott, keveset futott és karbantartották rendesen...
Szerkezetileg és motorikusan is egyben volt csak hát a rozsda, de az ilyen korú olasz autónál természetes bár nézzünk meg egy hasonló korú német vagy japán autót(Ugyan ez a szitú)...
Szidják az olasz autókat az elektronika miatt amivel eddig ugyan nem volt bajom, de felhívnám a figyelmet, hogy mint a legtöbb olasz autóban ebben is Bosch dolgozik...
Továbbá vezettem már Focust és sok más agyondicsért csodát, de kényelemben sehol nem volt mint az én kis masinám...
Gondolkodjunk el hogy ezeket az autókat 1985-től gyártották és alapfelszereltség volt az állítható kormány, a villanyos ablak és a központi zár...
40KW a teljesítmény ami ugyan kevés, de városi forgalomban viszi a 820KG-os kasznit...
Egyszóval dinamikus és praktikus mint fogyasztását, mint menettulajdonságát tekintve...
Sokan lebecsülik a formája, a mérete és a gyenge motor miatt, de azért olykor szoktam meglepetést okozni a Suzukis vagy Opel Corsás tizenéves suttyóknak...
Lámpától lámpáig jó vagyok, de hosszabb távon valóban gyenge...
Én csak ajánlani tudom mindenkinek bár nehéz ma már szép állapotú példányt fellelni belőle ráadásul nem sok van belőle az országban...
Ebből adódóan számolni kell az alkatrész problémákkal, mert például küszöbön kívül szinte lehetetlen mást találni hozzá már ami a karosszériát illeti...
Futomű illetve motor szempontjából van minden középkategóriás áron...
Elnézést kérek, ha kicsit elfogult vagyok, de szerintem az első autójához mindenki ragaszkodik főleg, ha maga keresi meg rá pénzt...
Ugyan öreg, ütött kopott és kicsi, de az enyém és nincs rajta hitel...
Hibalista
- Öreg autó mentségére legyen mondva... - Fő probléma, hogy rohad és nem kicsit... - Pályafutásunk kezdődött két darab küszöbcserével illetve kettő darab folt kihegesztésével az alján(70 000Ft+a festés amit otthon oldottam meg)... - Kétszer hagyott a parkolóban, de mindig hazavitt(Aksi hibája és nem az elektronikáé ami persze Bosch, de no comment)... - Most úgy alakult, hogy kerékcsapágy csere(15 000Ft-25 000Ft/db) illetve lesz egy hátsódob cserém is(10 000Ft-20 000Ft)...
Ide hordtam szervizbe
Székesfehérvár Palotai út Simug műhely...Mindenkinek ajánlom őket értenek a dolgukhoz legyen az szimpla gumi csere vagy más...
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Karosszéria lakatos a Videoton stadion környékén...Na őt nem ajánlom kókány munkát végzett...
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 1995 |
Kényelem | (8) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 155000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 11000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Csak is olasz jöhet szóba... Alfa vagy Lancia... |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (8.2/10) |
