Nem köll nekem semmi más!
Szöveges ítélet
Igazi tartóssági teszt, 1 év+90000 km. Hiba semmi, szerviz csak ami a 2,4 jtd motornál szükséges, de ezt sok más tipusba is szerelik. Figyelni kell a főtengely végén lévő ékszíjtárcsára, a gumi-agy 140ezer körül elszakadhat,előbb érdemes cserélni. Vezérműszíjra figyelni kell, gyári előírás szerint 120ezernél csere. Én 100ezernél kivetettem, bár teljesen újszerű volt, nem érdemes spórolni rajta. Első, hátsó lengőkarok 160nál adták be a kulcsot, de ez természetesen a középkori hazai útviszonyok hibája. Valószínű, nyugaton örökéletű, szemre is sokszorosan túlméretezett. Amitől leültem, hogy az eredeti, olasz, 2 szilentes, 1 gömbfejes lengőkarok, 7-8000 Ft. körül kaphatóak. 1 nap alatt bármit meghoznak, a spéci, terelőlapos ablaktörlő lapátok 5000(!) ft.ban fájtak. Hihetetlen.Fogyasztás:6,3-6,7l/100km! 160nál 2700-at pörög a motor, 6,2-6,5 között eszik. Nyári gumival 240-ig pörgettem ki.(Persze német autópályán!). Olyan kincs van köztünk, amiről sokan nem is tudnak, de nehogy sokan vegyetek ilyen szart, mert akkor már nem fognak úgy megbámulni vele!
Hibalista
- Csak kötelező szervíz 20 ezrenként.
- Első, hátsó lengőkarok 160000-nél.
Ide hordtam szervizbe
M0(Mostmár Hyundai, de elvállalják)
Értékelése: 7
Képek az autómról
Fenntartási költség | (5) | Évjárat | 2002 |
Kényelem | (10) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 80000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 90000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 6 l |
Előző autója? | Lybra 3-szor.(1.6,1.6,1.9jtd) | Következő autója? | Naná, hogy Thesis 2,4 jtd, amíg csak élek! |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.1/10) |
