A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Thesis (2002)

Thesis Emblema 

Az ítélet értékelése
4,3(3 db)

A vevőszolgálat szerint balkán vagyunk

Szöveges ítélet

A megvásárlás után elezdett fogyni a hütőviz,amit először a szervizben,majd a lakásra kijőve megjavitottak.Egy szellőzős csavar,ami müanyag ment szét.Ezután a Balatonon kiirta a computer,hogy vezérlési hiba,de az aszisztant tanácsára sikerült a szervizbe menni.Itt kiderült,hogy a motorvezérlő elektronika romlott el.Az ár miatt a vezérképviselet engedélyét hosszas várakozás után sikerült beszerezni,majd két hónap után az autó üzemképesnek látszott.Kiderül viszont,hogy az automata váltó rángatása nem a motortól van,igy annak javitását is elkezdték garanciában.Mivel csereautó nem volt,igy szekvenciális üzemmódban járatam vele egy hónapot.Ezután az alkatrész megérkezett/váltóelekrtonikai egység/aminek a beszerelése után uyganugy rángatott.A vezérképviselet/FAM,Fiat Autó Magyarország /szakembere sem tudott mit javasolni,igy beirták a garanciafüzetbe,hogy az autó nem javitható.Először cserét kértem,erre a FAM másik szervizbe vitette az autót.A Csiki-Bege sem tudta megjavitani,igy továbbküldték az Autóház Budaörsre,ahol olajcsere után bejelentették,hogy megjavult.Az alapszervizben elkértem a garanciával kacsolatos összes iratot,és megdöbbentem.Megértetem,hogy miért tartott az alkatrészbeszerzés több mint három hónapot.A javitási előirá szerintiek helyett un.buherálásra utasitották a szervizt,mivel a teljes,javitási kézikönyv szerinti alkatrészek nem álltak rendelkezésre/A levelezés szerint egyész Európáben nem találhatók/A legszebb,hogy mindezt megirtam Torinóba a vevőszolgálattal foglalkozó vezetőnek,azzal,hogy az eltelt idő alatt egy alkalommal 4 ! napra kaptam a Toyota cserekocsit.A válasz egyszerüen hihetetlen,nem elnézést kérek,hanem azt közölték,hogy az autó már meg van javitva.Ezt 4 hánap állás után.Jelenleg peres eljárás folyik,ami kb 3 évig fog tartani,az autó szervizben áll.

Hibalista

- motorvezérlő elektronika, autómata váltó,fütésradiátor lezáró csavar

Ide hordtam szervizbe

Autóház Boldizsár

Értékelése: 10

Másik szerelő értékelése

Autóház Budaörs

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 2005
Kényelem (10) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (10) Km vásárláskor 40000
Megbízhatóság (1) Vezetett km 15000
Szerviztapasztalat (1) Átlagfogyasztás 17 l
Előző autója? 164.majd 166 Következő autója? toyota
Ennyire szerette (10) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Thesis 2002 (2002 - 2007)

További ítéletek (13 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)