A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Prisma (1983-1992)

Prisma 2.0i 4WD 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

olasz tigris

Szöveges ítélet

Amikor autó vásárlásra adtam a fejemet, azt mondtam magamban, olaszt, franciat és ezüst szín?t semmiképp sem. Olyan kocsit akartam, amiben 4 feln?tt is elfér, és kb 600k pénzem volt rá. Ebben az árban azonban csak nagyon lelakott gépek, vagy 3 ajtós Kadettok sorakoztak a keresked?knél, mígnem az egyiknél felbukkant egy Integrale (így hívták taljánék a 4WD-t). Gyári sportkormány, plüss bels?, midenféle elektromos kütyü a klímát leszámítva, hátsó sötétít? roló, gyári alu felnik, küszöbvéd? - egyb?l beleestem, megvettem. Így lett egy ezüst szín?, olasz autóm. De elégedett voltam, az olaszok mindíg is szép autókat csináltak, ez pedig különösen szép volt (1996-ban, de még most sem rossz), és még rossz sem volt, mi több egyes részei kifejezetten jók voltak (motor, futóm?).

Én nagyon szerettem ezt a kocsit. Ment mint a bolond, soha le nem robbant, ott nem hagyott, és bát kellett rá költeni, de hát melyik tíz éves autóra nem kell. Minthogy olasz és sok elektronika volt benne, a legtöbb problámát ez okozta. Pl érdekes módon nem bírta a meleget. Olaszországban a h?t?bventillátor sehogy sem akart bekapcsolódni, csak ha felkapcsoltam a ködlámpát, de nem kapcsoltam be a világítást :-) Ezt még az olaszok se értették, mennyit villogtattak... Végül szereltettem bele egy külön kapcsolót a ventillátornak.
Egyébként a futóm?ve pazar, mintha az útra ragasztották volna, kanyarstabilitása csodálatos, valszeg köszönhet?en az összkerékhajtásnak, aminek egyébként télen nagyon jó hasznát vettem.
Egyszer Münchennél átszakadt a hengerfejtömítés két hengerben. Az ADAC-os fickó csak a fejét csóválta, azt mondta, talán még 50 km-t is tudok vele menni. Hazahozott, egészen Szentl?rincig. És utóbb se volt vele olyan gond, hogy menni ne tudott volna. Igaz jó, és hozzáért? szerel?t találtam.

Hibalista

- vizpumpa, kerekcsapagyak, hatso kipufogo dob, katalizator, rugok, hengerfejtomites, onindito, szelepcsere, termosztat

Ide hordtam szervizbe

Topi - Szentlorincen. Korabban a Ranga szereloje volt, amig az Lancia Deltaval versenyzett, mindent tudott az autorol, gyorsan, jol es olcson dolgozott (csak egy pelda: amikor a hengerfejtomites 2 hengerben megadta magat, szakszeriz hummogott: 200-500k, elore nem lehet megmondani, meg kell bontani - Topinal 120k-bol frankon kijott.

Értékelése: 10

Képek az autómról

Fenntartási költség (7) Évjárat 1987
Kényelem (8) Használati időtartam 3 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 50000
Megbízhatóság (9) Vezetett km 100000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? Ford Focus
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.2/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Prisma 1983

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)