A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Prisma (1983-1992)

Prisma 1600 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

From italy

Szöveges ítélet

tavaly áprilisban láttam meg a gépet egy olyan keresked?nél aki a pl:szuzukihoz,opelhoz stb. leadott autókkal foglalkozik
(beaszámított kocsik)
el?tte nem nagyon érdekeltek az autók de ez valahogy megdobogtatta a szívem. család unszolására kellett vmit vennem. De ez.... rögtön megtetszett. Klasszikus ITALdesing by Giugiaro. sajna 87 el?tti ami meglátszik a karosszéria állapotán. Magyarul rohad ha nem kezelgetem félévente.
az autó szerintem a ma kapható példányok közül az elfogadhatók közé tartozik.(nagy részük pár péppé rohadt)
beltere a 80 évek világát hozza kockaforma, piros kontrollámpák (rapszódikusan m?ködnek). Az ülés baromi alacsony hozzá jól párosul a rövidkarú, habár hosszú utas váltó
(szegény már elég pontatlan). A motor bizony már elég kopott de még a határértéken belül van és nem eszik sok olajat. A teljesítménye egy kifogástalan váltóval igazán príma lenne, hiszen az 1984-es autótól 105Le meggy?z?, f?ként, ha hozzáveszük a 975kg kasznit. Az összeszerelés min?sége nem tökéletes ez majd csak a 86-87-89 es példányokon javul ami már megközelíti és néhol túlszárnyalja a etalonisten GÓF2 min?ségét. fogyasztása olaszos, ha taposom zabál mint állat de megy is. Az el?z? tulaj valami ultrakontár lehetett,mert egy lada hátsó dob van hátul és az igencsak visszafogja a teljesítményt.(sokkal sz?kebb a keresztmetszet)
a 180-190 közötti végseb klassz lehet valamint a 10,2-es százas gyorsulás.(igaz nem mértem)
mindent összevetve és a realitás talaján maradva semmiben sem rosszabb a kortárs német,japó,és egyéb márkatársaktól S?T!!!
aki egy kicsit is foglalkozik az autójával annak szívb?l ajánlom.

Hibalista

- f?fékhenger cseredarab olasz kb 4000.-
- folyadékok,olajok, sz?r?k
-
- most tervezem a szíjcseréket

Ide hordtam szervizbe

nem hordom szerel?höz

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

---

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1984
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (8) Km vásárláskor 220000
Megbízhatóság (8) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (7) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Következő autója? delta2
Ennyire szerette (8) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.4/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Prisma 1983

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)