A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Prisma (1983-1992)

Prisma 2.0i inegrale 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Diszkrét családi rallyautó

Szöveges ítélet

6 évesen hozták be olaszországból, azóta egy tulajdonosa volt, egy munkatársam apja. mivel céges kocsikkal járt, a lanciát keveset használta, és nem is nagyon hajtotta, így nagyon jó állapotban van. (A kaszniján egy kicsi rohadás sincs)
Kicsit féltem, hogy az ezerkettes ladám után sokat fog fogyasztani, de télen is eljártam vele 8,5 literrel, bár meg lehet vele etetni könnyedén a tíz litert is, mert nagyon temperamentumos, és ha egyedül megyek vele, néha kipróbálom ;-) A kanyarstabilitása csodálatos, ott ahol a zsiguli 50-nél draftingot, ezzel lazán 70-nel lehet menni, a legkisebb kerékcsikorgás nélkül, és mint egy sinautó, tartja a kanyar ívét! Idáig még nem is sikerült nyikkantani a gumikat, bár, ha nagyon kenem neki kanyarban, akkor el lehet érni, hogy diszkréten morogjon a gumi. Egyesben akkora emelkedőre felmegy, mint a lada niva! (katalógus adat) A Mecsekben nem nagyon volt ellenfél! Ami idegesít benne, az az, hogy mint az olasz autók egyébként is, 170 cm magas emberekre lett tervezvel, és mivel én 185 magas vagyok, mindig érzem a plafont a fejem búbján. (Lehet, hogy átrakom a ladából az Escort RS üléseket, ami azért nem is ártana, mert a gyári lancia ülés nem nagyon tart oldalról.) Viszont hátra simán beférek magam mögé. Mivel kívülről nem nagyon látszik, hogy 2000-es motor van benne, meg négykerekes, (az orrán van egy integrale felirat, és ennyi.), ezért akik mögöttem mennek, általában késztetésnek érzik, hogy megelőzzék a ´80-as évek beli lanciámat, ezért sokan felelőtlen előzésekbe mennek bele.
A szívem csücske egy delta HF integrale, de ez most nekem használhatóbb, mert van rendes csomagtartója és negyed annyiba került. (400 kHuf-ért vettem) A futómű, és a motor ugyanaz, mint a deltának, csak turbó nélkül, amit nem is bánok, mert félnék a fogyasztásától.
Összességében nagyon imádom a kocsit, és amíg nem lesz elég pénzem egy delta hf integrale-ra, vagy egy dedra integrale-ra, (és a fenntartására) addig marad Ő!

Hibalista

- főfékhenger csere 25kHuf szereléssel együtt, meg amiket még meg kell csináltatni rajta, csak alkatrészre várok. Ezek: olajfolyás, toronycsapágy, szinkrongyűrű (3. fokozat)

Ide hordtam szervizbe

Szekszárdon az autóklub műhelyében egy magán szerelő, olcsón, jól dolgozik, és sok szerelővel ellentétben szerelt már integrale-t (az enyémen kívül is)

Értékelése: 8

Képek az autómról

Fenntartási költség (4) Évjárat 1988
Kényelem (8) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 115000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (3) Átlagfogyasztás 10 l
Előző autója? 2101 Következő autója? Valami turbós összkerekes lancia
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Prisma 1983

További ítéletek (26 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)