A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Musa (2004)

Musa 1.3 MultiJet 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Gázolajtócsa

Szöveges ítélet

A kocsi kívül-belül nagyon szép, stílusos, és mivel kevés fut belőle, határozottan egyedi. Bicolor színezése látványban sokat hoz a kissé buszosan magas építésén. Jó a nagy üvegtető is. Kényelmes. A motor sajnos nem egy erőmű, 1.3 MultiJet, 90 lóerő, előzéskor mehetne jobban is, és lehetne csendesebb, de a 110-130 utazót minden gond nélkül tudja, viszonylag alacsony a fogyasztás. Úttartás rendben van, a magas építés ellenére szélben sem zavaró, fékek jók.
A hátrányai részben az előző dícséretekhez kapcsolódnak, és főként minőségi kérdések. Bicolor fényezés: szép, de az ajtók oszlopain bizarr módon nem festett, hanem matricával van megoldva, kívülről oké, de a perem belső oldalán és a belső éleken számos elválást, apró felhólyagosodásokat mutat, ez a jövőre nézve nem túl meggyőző előjel. Meglátjuk. Üvegtető: a klíma kezelése elég nehézkes, a hűtés gyenge, valahogy sose az igazi, az üvegház effekt miatt félünk az igazi 30-40 fokos nyártól. Fogyasztás: motoron keresztül kedvező, de lásd szerviztapasztalat fent, más módon elég komoly fogyasztásokat produkált... Beltér: szép, de a szerelés és a műanyagok minősége (pl. ajtókeret gumiborításai, rádió féloldalt kissé kilógó beillesztése, stb) nem túl meggyőző, bár konkrét zörgés, szétesés nincs.
Második autónak vettük, de eddig túlzottan nem szerettük meg ezt az autót.

Hibalista

- A nullkilóméteres kocsinak első pillanattól ereszt az üzemanyagtartálya, féltank felett nagy gázolajtócsa gyűlik alá. Féltank alatt tartva minimális/nincs folyás, de így meg járhatunk folyton tankolni. Már kicserélték az üzemanyag betöltő csövet és a tömítéseit, de ez nem oldott meg semmit. Végül komplett tankcsere történt, többedik időpontígéret után ez segített. A szerviz készséges, barátságosak, segítőkészek, garanciába megy a dolog, de a reménytelenül elnyúlt ügy mégis adott egy kissé rossz szájízt.

Ide hordtam szervizbe

Nyíregyháza

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (6) Évjárat 2009
Kényelem (7) Használati időtartam 1 év
Teljesítmény (4) Km vásárláskor 0
Megbízhatóság (5) Vezetett km 7500
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 4 l
Előző autója? Alfa 147 Következő autója? Volvo C30 ?
Ennyire szerette (6) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (5.5/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Musa 2004 (2004)

További ítéletek (6 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)