Ti Amo
Szöveges ítélet
Céges autóként kaptam, már használtan. Kicsit féltem, hogy jaj olasz, de elfogadtam, mert a formája, felszereltsége tetszett, a költségek meg nem engem terheltek.
És szerelem lett.
Korábbi Golf 5-öm után sokkal kényelmesebb, tágasabb. Hátul nagy tér, ülések előre-hátra sínen mozgathatók és dönthetők, meglepően nagy autó a kategóriájában.
Nagyon jó belső anyaghasználat, mindenhol bőr és puha műanyag.
És ment is. A turbo miatt már alacsony fordulaton is jól gyorsult, könnyű volt vele előzni.
Kicsit diesel-es a hangja.
A fogyasztása nem tetszett, a vegyes 8,5 körüli, pályán ~7,5, városban 10 fölött volt (sokat mentem rövid szakaszokat hidegen).
A futóműve nekem kemény volt, megérezte az összes döccenőt; fekvőrendőr csak szinte állva. (főleg a nyári 17-es kerekeken, a téli 16-os egy fokkal jobb, de az is kemény)
Tetszett a Blue&Me, bár nem ment a bluetooth audio (csak a hívás), de usb-n kezelte töltés közben a spotify-t is kormányról és nem kellett jack kábel.
1 évig volt csak társam, 4 éves lett és cserélni kellett, kicsit fájt a szívem.
Nekem nagyon tetszett; szép, egyedi, kényelmes, jól felszerelt, megbízható autó.
Csak ajánlani tudom.
Hibalista
- Leesett a vezető oldalon a kulcslyukat védő műanyag elem, csak teljes kilincs cserével javítható. - Fékezésnél rázott, betétcsere megoldotta. - A telefon töltőkábelétől kis helyen feketére kopott az ezüst műszerfal. - Ablaktörlő csíkosan törölt, lapát csere után is.
Ide hordtam szervizbe
Olasz Autók Háza márkaszerviz
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (7) | Évjárat | 2012 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (8) | Km vásárláskor | 81000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 32000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | VW Golf V | Következő autója? | Mazda 3 |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | igen |
Verdikt | (9.0/10) |
