A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lancia » Delta (1979-1994)

Delta 1.6 GT 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Mindent kibír!

Szöveges ítélet

Az autót igen jó állapotban vettem, a bal elsö ajtón volt egy kisebb folt. Gondoltam becsináltatom. Aztán a kasztnis talált rajta még néhányat, aminek az lett a vége, hogy a kocsim úgy nézett ki, mint valami sétatéri keverék. Folt mindenhol. Na, akkor fújassuk le! A festö olyat tett vele, hogy a Balcsin utánunk fordultak. Ugyan az a színe lett (királykék), de csillogott villogott. Mqszakilag semmi bajom nem volt vele, ment mint az ördög, a futómü olyan, mintha ráragasztották volna az útra.
Kényelmes, tényleg az olasz fíling benne van, a hosszú táv sem fárasztó benne.
Egy dolog volt, ami iszonyatosan kevés volt. A fék. Pedig hátul is tárcsák voltak, de szabályosan zabálta azokat. Ráadásul nagyobb melegben annyira bedagadt, állandóan fogott. Úgy 40 km után húzta az úton. Fel is forrt az olaj, amitöl ugye nem is lett fék. Anélkül mentem haza (60 km). A szerelö úgy 10-szer javította, többnyire 2-3 hónapig bírta, aztán megint. Nem emlékszem hány betét ment fel rá. A kéziféket gyakorlatilag lehetetlen volt beállítani.
Eközben motorikusan még mindíg hibátlan.
A fékkel párhuzamosan az elektronikával szívtam folyamatosan. Ami az autóban villannyal megy, az tuti, hogy nálam legalább egyszer letérdelt.
Mindezekkel együtt nagyon bírtam a kocsit, és egyáltalán nem bántam meg, hogy megvettem, és hogy ennyi ideig nálam volt. Szerintem aki azt mondja, hogy nem jók a digó kocsik, még nem ült egyben se.
Az alkatrész tényleg pillanatok alatt megvan, talán nem is olyan vészes áron. Bontóban is minden van hozzá Tata-Agostyán).
Végül azért adtam el, mert már éjjel nem tudtam aludni a rozsda csámcsogásától.

Hibalista

- Fékbetétek-tárcsák (kb 3 garnitúra)
- Egy pár hátsó teleszkóp-20e.
- kipufogó: elejétöl-végéig. Bontóból 15e.
- bajuszkapcsoló komplett (villany miatt)

Ide hordtam szervizbe

Velence-Kápolnásnyék-A növényvédö állomás mögött két srác, igen értik az ilyen kocsikat.

Értékelése:

Másik szerelő értékelése

Szintén ott, a növényvédök telephelyén van a villamosságos manusz, na az tényleg érti a dolgát.

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1986
Kényelem (10) Használati időtartam 4 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 100000
Megbízhatóság (6) Vezetett km 110000
Szerviztapasztalat (6) Átlagfogyasztás 11 l
Előző autója? trabant 1.1 Következő autója? volvo v40
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (6.6/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lancia Delta 1979

További ítéletek (25 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)