Egy életérzést sugalló tipus.
Szöveges ítélet
Hibalista
- 15. év felett törik az ajtónyitó kilincs. Gyújtáskapcsoló,trapézgömbfej meghibásodás jelentkezhet,úttól és használattól függően. Egyébként a meghibásodása a többi járműhöz képest nem rosszabb arányú, viszont az élmény amit egy LANCIA BETA 2000 adni tud azt elmondani, leírni nem lehet.Az autó, ha tapasztalt a vezetője nagyon kezelhető az úton és ott van ahová tenni szeretnéd. A végsebessége /karburátoros típusnak/ 210km/h ennél többet nem tudott az utcai változat, de viszont 100.-ra 7 mp alatt odaért. Első fokozat vége /90km/h/ odahúztad a másodikat és megvolt a 100 km/h,a kettő vez.teng.megoldás nem szabályozta le a motor teljesítményét /ellentétben a többi típusnál,6500rpm-nál leszabályoz. Részemről csak jót mondhatok erről a típusról. El is neveztem kis Ferrárinak kb megközelítő az élmény. Amikor 180-ról megfékezed m-percek alatt 50km/h ra lassul és azt érzed, hogy megszédültél az első egy hónap ilyen , ha nem használtál nagyobb teljesítményű járgányt.A fogyasztása 8-10 l között megáll. Egyébként ezt a típust vagy összetörik,ill. széthajtják a motorját eddigi tapasztalataim szerint.Végszónak csak szerényen annyit tudnék mondani,hogy az 1983. év autója volt a Lancia Béta.
Ide hordtam szervizbe
Szakmámból kifolyólag magam javítottam és javítom az autót /gépjárműtechnikus/
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1976 |
Kényelem | (9) | Használati időtartam | 8 év |
Teljesítmény | (9) | Km vásárláskor | 110000 |
Megbízhatóság | (8) | Vezetett km | 60000 |
Szerviztapasztalat | (8) | Átlagfogyasztás | 8 l |
Előző autója? | 125 Torinói | Következő autója? | opel 1,7 D Astra f |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.8/10) |
