Tajgára tervezett, rántotthús!
Szöveges ítélet
A futómű nyikergő-nyekergő, állítólag nem érdemes vele foglakozni ezzel már sajna így kell együtt élni. A fék keletiesen gyenge taposni kell. A samarák híres alacsony fogyasztását nekem sehogyan se sikerült elérni. Motorolaj fogyasztás 1000 km/ 1liter átlagos.. :) A váltó zajos. A fűtés kiválló! /hogy valami jót is írjak/ A földesütat imádja, hiába A TAJGÁRA TERVEZTÉK! :) Egyszóval ami szar az olyan is marad, így nem terveztem rá költeni gyorsan meg is váltunk egymástól. Ja meg a rozsda reve, egy év után mindenhol jött rajta a rántotthús.. :) Ezeknek az autóknak már leáldozott a csillaga.
Hibalista
- Első fék kpl. tárcsa+ betét
- akkumlátor
Ide hordtam szervizbe
Magam szereltem
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (2) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (3) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (2) | Km vásárláskor | 28000 |
Megbízhatóság | (1) | Vezetett km | 15000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | Golf II. | Következő autója? | Mazda 626 GLX 1991 |
Ennyire szerette | (2) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (2.2/10) |
