A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S Ring 1500i 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Szeszélyes kékség

Szöveges ítélet

Két éve vettem.A 93-as Hyundai Ponym számolták bele az árába.Mindenképpen Ladát szerettem volna, egyrészt mert érzelmileg kötődöm a márkához, másrészt az alkatrész lényegesen olcsóbb hozzá, mint bármilyen más márkához.Először a kuplung dobta be a törülközőt( ennek örömére 30.000 forintért kapott vadonatúj SACHS-kuplungot), majd jött a többi probléma.A 10 éves kasztnin már vásárláskor látszódtak a korrozió jelei,és a két év alatt álllandó küzdelmet folytattam a rozsda rémével.Ha két ponton megcsináltattam,három helyen integetett ki a rozsda.A doblemezeken egyébként már gyárilag Werling-dobok voltak,ezek a pontok meg is úszták.A kocsi alapfelszereltsége amúgy megfelelő volt, gyári spoilerkészlet, pótféklámpa,első-hátsó ködlámpa,váltózár,térképolvasólámpa,első-hátsó automata övek,fényszórómosó-törlő, metálfényezés,stb. alapban járt az autóhoz.Ajándékba kapott még tőlünk első elektromos ablakokat, központi zárat, sportkormányt, alufelniket, indexes visszapillantókat,stb.A motor a kocsi legjobb egysége volt, hidegben is pöccre indult, nagyon alulról húzott,kimondottan pörgős volt .A 150-es tempót órák hosszat képes volt tartani, a végsebessége 160 körül volt.A fogyasztása is megállt hat liter körül.Szóval ez a gyári, 8 szelepes hengerenkénti injektoros aggregát nagyon tuti kis moci volt! A kényelemről már nem tudok ilyen elismerően beszélni.A fejtér még az én 170 cm alatti magasságomhoz képest sem volt fejedelmi, a lábtér kimondottan katasztrófális volt az alacsony ülések, és a hátsó üléssínek miatt.Összeségében:annyira nem volt rossz autó, de annyira sajnos nem is jó,mint amennyit rá kellett költenem. A márkában azonban nem csalódtam, a követekező autóm is egy Lada lett.

Hibalista

- Termosztát,hűtőventillátor, kuplung,ajtózárak,ablakmosó-szivattyú,stb.

Ide hordtam szervizbe

Ismerős

Értékelése: 8

Másik szerelő értékelése

Ismerős

Értékelése: 7

Képek az autómról

Fenntartási költség (5) Évjárat 1997
Kényelem (5) Használati időtartam 2 év
Teljesítmény (7) Km vásárláskor 76000
Megbízhatóság (5) Vezetett km 10000
Szerviztapasztalat (5) Átlagfogyasztás 9 l
Előző autója? Pony 1.5 LS Következő autója? Lada 2110 1.5GLi 16v
Ennyire szerette (5) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (4.7/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)