Szerettem, hiányzik
Szöveges ítélet
Egy barátoméktól vettem meg 15 évesen,és tudtam, hogy nagyon egybe van a gép, mert keveset használták. Nekem el?tte egy 1.6D Opel asconám volt, ami 22 évesen távozott az él?k sorából. Amikor beleültem el?ször, görcsberándult a gyomrom. Fapados, kényelmetlen, kopogós, a kormány vékony, a váltókar mintha kicsit messze lenne, vagy nem is tudom, 4 sebesség,... Aztán minél többet vezettem, annál jobban megszoktam, és teljesen beleszerettem. 1.3-as létére, új autókat megszégyenít? sebességgel lehetett vele közlekedni.
A menettulajdonságai szerintem nagyon jók. Nem borul, nem sodródik ki, (na jó, talán a segge egy kicsit, de kézbentartható) viszont minden úthibát megérez. De ez nem is baj. Szerintem egy kifejezetten sportos autó, ami bírja a sportos vezetést. Legtöbb amit kihoztam bel?le, m7-en enyhe lejt?n 170 ! még vánszorgott volna föl a mutató, de már olyan hangja volt, hogy nem mertem tovább nyomni. A futása így is stabil maradt, semmi félelmem nem volt, nem volt nagy rázkódás, inbolygás,stb... Összességében imádtam az autómat. Sokaknak nem tetszik, de szerintem a szamara szép!! Nagyon megbízható volt, mindenhova elvitt, soha nem hagyott ott, és az el?z? tulajt sem. Hatalmas bels? tere volt, ami nagyon jó érzéssel töltött el enyhe bezártsági fóbiám miatt. Az els? terek hatalmasak. A hátsókra sem panaszkodott senki. Igaz, az ülések lehetnének kényelmesebbek. Sokan panaszkodtak a m?anyagok min?ségére. (el?sz?r nekem is fosnak t?nt) A m?szerfal bár repedezik, de kellemes tapintású, a kapcsolók, ablakteker?k, stb-k pedig soha nem törtek nekem el. Pedig bizonyos fokig vandál vagyok... A saját tükreivel nem sokra megy a szamár, de ha az ember felrak egy nagy visszapillantót, szinte holttérmentes a panoráma. A nagy szerelemnek egy macska úton való átrohanása vetett véget. Fáradtan vezettem haza éjszaka a Nagykovácsi úton, amikor a hirtelen inger, hogy valami elém került, arra késztetett, hogy félrerántsam a kormányt. Az út le volt fagyva, és gyorsabban is mentem, mint ahogy kellett volna. 3 fának vágódtam a kocsival, és teljesen összetört. Én megúsztam bordatörésekkel, ütésekkel, húzódásokkal. A szamara mentett meg. Ez a kocsi betonból van. Biztos vagyok benne, hogy sok jobb, nagyobb, drágább autóban ottmaradtam volna. Az eset után kaptam használatra egy Hunday ponit, ami ugyan kényelmesebb, mint a szamár, de messze nem olyan jó.( 1 rakás fos az egész)
Összegezve szerintem a szamara k*rvajó.
Hibalista
- leng?kar rögzít?je eltörött 3000ft+szerelés
- jobb kerékcsapágy kb 3-4000ft volt az is+szerelés
- légsz?r? 600ft
-
- ezeket nem csináltattam meg...
- a motortérvilágítás, csomagtartó teleszkópjai,gyújtáselosztó nagy tócsákon átszáguldva, vagy alvázmosásnál beázott, itt-ott szokásos szamarás rohadások, a zárak nehezen, de m?ködtek, kézifék nem fogott, bels? m?anyagok csörögtek, az ajtókon lelazultak, de nem volt vészes
Ide hordtam szervizbe
Gubáék Nagykovácsiban
Értékelése: 10
Képek az autómról
Fenntartási költség | (8) | Évjárat | 1990 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 1 év |
Teljesítmény | (7) | Km vásárláskor | 73000 |
Megbízhatóság | (10) | Vezetett km | 14000 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 9 l |
Előző autója? | ascona 1.6 D | Következő autója? | opel astra F 1.6 i |
Ennyire szerette | (10) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (7.5/10) |
