Szabadidőautó-sok szabadidő kell hozzá!
Szöveges ítélet
Második autóm volt. Elég erős motorja volt (65Le) 1-2 utassal
is jól húzott. A hátsó ülés lehajtásával sok minden befért.
A hátsó oldal ablakokra sötét fóliát tettem, ne tűzzön a nap
az utasokra, a levegőszűrő házának tetetjét megbuheráltuk,
nyitottabb lett, így jobban ment, kevesebbet is fogyasztott,
és 2-3-as fokozatban nagyon jó mély hangja lett. Ezt csak
nyáron raktam fel. Ennyi volt a tuning.
Jól fogyasztott, város 8.8 90Km/h 7.8 120 Km/h 7.6
Télen nehezen indult, hidegindítót fújtam a levegőszűrőbe,
meg a gázpedálon kellett ugrálni, hogy kapjon benzin.
Az ajtók lógtak, felakadtak. A hátsó 3. ajtó teleszkópjai
nem működtek, az ajtót ki kellett támasztani.
Évente kellett kipufogó cserélni, villamossági szerelőnél
legalább 8-szor voltam 4 év alatt.
Több helyen rozsdásodott. Fűtés, fék kiváló.
350e-ért vettem, 4 év után 260-ért adtam el, addig kb.
200e-et költöttem rá.
A barátomnak pont ugyan ilyen volt csak pirosban, talán
1 héten készült mindkettőnké, de az Övé még rosszabb volt.
Hibalista
- Hátsó kipufogó 5.000
- Középső kipufogó 4.500
- Bal első kerékcsapágy 1.400
- Ablakmosó szivattyúmotor 1.600
- Komplett biztosítékház csere 5.000
- Fényzés javítása több alkalommal kb. 15.000
Ide hordtam szervizbe
Saját magam
Értékelése: 10
Másik szerelő értékelése
Újpesti általános szervíz
Értékelése: 8
Képek az autómról
Fenntartási költség | (9) | Évjárat | 1988 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 4 év |
Teljesítmény | (5) | Km vásárláskor | 121000 |
Megbízhatóság | (4) | Vezetett km | 41000 |
Szerviztapasztalat | (5) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | Nissan Cherry 1.1 GL | Következő autója? | BMW 520i 1987 |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (5.2/10) |
