A projekt az IHM támogatásával jöhetett létre. Írjon ítéletet! Írtam, de hogyan szerkeszthetem?

Ha az indapass elötti időkben írtam ÉS megadtam az email címet.

Az ítélet alján lévő mezőbe írja be azt az email címet, amivel egykor írta az ítéletet. Ekkor egy emailt kell kapjon a további teendőkkel.

Ha nem adtam meg emailt, vagy már nem tudom mit adtam meg, esetleg megszűnt az a cím.

Írjon a nepitelet@mail.totalcar.hu címre, ahova küldje el a probléma leírását illetve az ítélet linkjét.

Már indapassal írtam az ítéletet

Ekkor az ítélet alatt megjelenő sárga indapass boxon keresztül kell belépnie. Belépés után az ítélet alján lévő linkre kattintva szerkesztheti azt.

Autók » Lada » Samara

S 1500 Samara 

Az ítélet értékelése
-nincs még értékelés

Samara & 2111

Szöveges ítélet

Elöszőr a családba apámnak volt szamarája ..akkor kedveltem meg 18 évig szolgálta lerobbanás nélkül. Ezután elhatároztam nekem sem lehet más autóm csak Samara . Egy 5 ajtós 1500 sikerült kifognom viszonylag magas 262000 km el . A mai napig hajtom (325000 km),az első műszakival kicseréltem az összes kopó cuccot benne (kb. 30000 Ft ). A mérete 185 cm magas létemre elfogadható bár a lábamat elöl nem tudom teljesen kinyújtani . Futóműve a mai szemmel már nem igazán tud megfeleni az elvárásoknak viszont igénytelen nem kell vele törödni . A motorja még elfogadható teljesítményt nyújt sőt sok autósnak meglepő végsebességgel jár(170 km/ó). Fogyasztása, ha nincs hajtva 6 L korul alakul 90 km/ó al , de 120 vagy városban sincs több mint 8 L.


Eltelt 2 újabb év 371000 km került az autóba és pár új alkatrész

325000 - féltengely gumi harang (Golfét vettem remélem ez nem 1 évig bírja)
330000 - fékbetét + fékcső
340000 - főfékhenger
344000 - vezérműszíj csere
349400 - bal oldali féltengely elkezdett szólni
352000 - minkét talpas csere
370600 - bal oldali lengéscsillapító csere
371000 - jobb első kerék csapágy

Remélem a hiba lista nem bövűl, napi Keszthely -Várpalota útamat jól viseli. Olajat mostmár 1500 -3000 km után kell bele tölteni hajtástól függően .

Időközben megjelent a trónkövetelő :) Lada 111 személyében . A két autó közti különbség nem csak méretben van. Elöl a beltere 4 cm hátul 6 cm nagyobb es a csomagtartója a duplája .Magam mögé beállítva az ülés (185cm ) kényelmelmesen elférni hátul és még a fejtér is lényegesebben nagyobb. A futóműve jobb (nem pattog bár az erős kormánymozdulatokra belleng) és csendesebb . A motor ugyan az mint a samaráé csak injektoros viszont itt mivel 1120 kg kell cipelnie talán nem annyira rugalmas, viszont nem jelentkezik a zajszintje az utastérben . Fogyasztása kb fél literrel kevesebb hosszabb távon . Ami viszont meglepő szélzaj 100-nál már eléggé érzékelhető ezt csak légterelővel tudtam megszüntetni .

Hibalista

- Fékbetét csere ,kumplung +szerkezet csere,kinyomó csapagy,vizpumpa a kilóméterek gyarapódásával egyre több minden :)
-

Ide hordtam szervizbe

saját magam szerelem

Értékelése:

Képek az autómról

Fenntartási költség (10) Évjárat 1990
Kényelem (5) Használati időtartam 6 év
Teljesítmény (9) Km vásárláskor 262000
Megbízhatóság (10) Vezetett km 108000
Szerviztapasztalat (9) Átlagfogyasztás 6 l
Előző autója? Következő autója? Lada 111
Ennyire szerette (9) Megérte a pénzét? nem
Verdikt (7.9/10)  
 
Ítélet értékeléséhez be kell jelentkezned.
 

Lada Samara

További ítéletek (224 db)

Szűkítés: jól megírt| képes| hosszú
Cím / Modell Időpont Hossz Km Ítélet Ért.

Népítélet-kereső Népítélet-kereső

  • Fenntartási költség
  • Kényelem
  • Teljesítmény
  • Megbízhatóság
  • Szerviztapasztalat
  • Ennyire szerette
  • - Évjárat (mettől meddig)