Orosz dinamizmus
Szöveges ítélet
Az els? autó, amin megtanultam vezetni. Tökéletesen egyszer? menni vele, olyan mint az úszógumi tanuló vezet?knek. Vaskos acél, amit zúzhatsz kedvedre. Tipikus orosz mentalitás ez, melynek egyik eredménye ez az autö.
A szívósság, az ellenállás, a vaskos, nyers összhang mind az orosz gondolkodásra utal. Ez az autó elindul még minusz harminc fokban is. De nézzük ezt a példányt, akire leginkább a Feri név illik. Feri egy fehér szín? Samara (volt) alapmotorral, és jó pár ezer kilóméterrel. Javítani sosem kellett sokat, de ha mégis, olcsón meg lehetett úszni.
Külseje nem egy mai darab, de aerodinamikai kialakítása sokkal jobb a kockaladáknál. Úgy gondolom, hogy aki régebbi keleti autót akar venni, az legjobban Samarával járhat. -Zsiguli, Moszkvics? Was???
Körülberül egy kategóriában van a Favorittal, amit oly sokan emlegetnek együtt. A Samarák kívülr?l általában egybe vannak. Belül a m?szerfalról ez már nem mondható el: a m?anyagok mindenhol uralkodnak, sehol egy barátságos elem, taláncsak az ülések puhább szövete nyújt némi melegséget. Tetszik a plafonban, hogy merev, így kimarad a hibalistáról a a beesése.
Nagyon eredeti ötletnek találom az autó belsejében lév? hosszú kapaszkodókat, amit nemhiába csavaroztak oda.
Az ülések anyaga a hetvenes évek posztónadrágjára emlékeztet. Ennek ellenére mégis kényelmesek. A kormány nagy, de kissé vékony, a sebességváltó aranyos, a középkonzol hanyag elrendezés? és puritán. A lámpakapcsolót középrte rakták. Ez némi pilótafülke feelinget ad a a bent ül?knek. Nem beszélve arról, hogy a ködlámpa, a hátsó ablakf?tés és még más egyéb kapcsolók mind a középkonzolon vannak.
Figyelem! Felszállás következik! Hidegben a szivató kitün? munkát végez, városban dinamikusan lehet vele közlekedni. A kettes és a négyes fokozat húz a legjobban, az ötösnek semmi értelme, csak berakták, hogy ne négy legyen.
Amikor már hármasban huzatjuk, er?tlenül kapkod a motor leveg?ért. Istenem, de hiányzik bele egy sportlégsz?r?! A fene egye meg, miért nem vettem bele?!
Az autó felfüggesztése jó. Ha walkmant hallgatunk a kocsiban. Ugyanis görönygös úton annyi zörg? alkatrészt hallani, hogy inkább emlékeztet szekérre, mint autóra.
Akik igazi munkaautót szeretnének, akik nem akarnak sokat költeni kocsira, akik szeretének nyúzni valamit, azoknak mindenképp ajánlom. Nagyon olcsón hozzá lehet jutni, és megfelel a céloknak - csak ne autópályán kelljen vele járni.
Hibalista
- Bal lámpa
- Jobb oldali ablakemel?
- A víz felforr hamar
- Kilyukad a a benzincs? csatlakozója az alvázon
- M?szerfalvilágítás kiég
Ide hordtam szervizbe
Értékelése:
Képek az autómról
Fenntartási költség | (4) | Évjárat | 1991 |
Kényelem | (4) | Használati időtartam | 2 év |
Teljesítmény | (4) | Km vásárláskor | 0 |
Megbízhatóság | (6) | Vezetett km | 0 |
Szerviztapasztalat | (10) | Átlagfogyasztás | 7 l |
Előző autója? | – | Következő autója? | Suzuki Swift |
Ennyire szerette | (5) | Megérte a pénzét? | nem |
Verdikt | (4.7/10) |
